Gå til innhold

BiM har gjort meg klar over noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes ikke mange forståelsesfulle, empatiske og medfølende mennesker der ute. Jeg må ha vært blåøyd som trodde at det viktigste var mennesker, menneskenes helse og liv, og verdien av det.

Jeg trodde at når noen vil hoppe fra ei bru så er det klart man stenger den selv om folk da må stå noen timer i kø, om det kan hjelpe den det gjelder. Jeg trodde at om ei ung jente og hennes kjæreste mistet sine ufødte tvillinger så ville man få vondt inni seg og føle med de det gjelder.

Jeg trodde at mennesket i utgangspunktet var godt, men det jeg har skjønt er at så snart man kan skjule seg bak et internettbrukernavn eller en anonymknapp så kan man bare la all sin eder og galle flyte. Har noen av dere tenkt over hva dere fører videre til barna deres? Er det sånne verdier dere vil videreføre? Og ikke tro at sånn blir det ikke, for når dere virkelig mener at en psykisk syk person bare kan hoppe, og at da blir det en mindre "psyco" i verden, da plukker dine barn også opp dine holdninger.

Syns virkelig det er trist å lese mange av innleggene her, og jeg må si at min korte tid her inne har gitt meg en skikkelig oppvekker. Jeg liker meg ikke særlig godt her inne, og kommer ikke til å være her noe heller, og iallefall ikke når jeg får barn. Kan ikke fatte behovet til så mange av dere om å spy ut alt det fæle dere har inni dere!

Dette forumet er fullt av dårlige vibber, og de hyggelige som er her inne drukner bare i mengden av eder. Det som kunne vært et skikkelig bra froum er jo bare en hetsekanal!

Hva om deres jentunge kommer hjem og sier at hun blir mobbet på nettet? Da kan dere jo ikke si veldig mye, for dere gjør jo dette selv.

Jeg kommer ikke til å logge inn noe mer, og ikke til å skrive her noe mer, jeg ønsker ikke å omgi meg med så mange stygge mennesker og holdninger som her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo andre debatter man kan være på, det kan da ikke være like ille på alle debattene? Og enkelte har behov for å være ekle, jeg håper de tar det ut på noen som toler det (som meg feks) og da har det litt bedre ellers i livet sitt. Men det er mange som ønsker å provosere, og veldig mange av innleggene og svarene er kun til det formålet. :) Men livet ditt blir nok ikke mye fattigere uten BIM heller. :) Lykke til da. :)

Skrevet

Det er mange tråder her som i utgangspunktet ikke legger opp til onde kommentarer, men når man går inn på dem, så vips, det var det noe drittslenging igjen. Går aldri an å vite hva man ikke skal lese for å unngå alt det stygge..

Jeg bare syns det er trist at så mange mennesker med så mye dårlige holdninger og egenskaper får unger og viderefører dette. Her snakker vi om at psykisk syke, overvektige osv ikke skal få barn. Hva med stygge og onde mennesker da?

Skrevet

Jeg tror man skal være veldig forsiktig med å bestemme hvem som burde og ikke burde få barn. I allefall basert på det man leser her inne. :) Her er man kjapt en dårlig mor dersom man gir barna sine appelsinjuice, da kan de få magesår! :) Jeg tror det er masse hormoner ute og flyr, og da er det bedre å få blåse ut virituelt enn feks. på de andre barna dine eller på en intetanende mann! :) Men det kan godt være at du synes det er ekkelt å lese alle de spydige kommentarene, så jeg forstår dersom du lar det være også. :)

Noe jeg synes er trist, er alle de menneskene her i landet som er så grusomt misfornøyd med livet sitt. De er friske, har hus og hjem, friske barn etc, men er faktisk ikke lykkelige likevel... Det er liksom blitt illegalt å si at man har det bra og er lykkelig. Det synes jeg er dumt.

Skrevet

Tror ikke det er så utrolig mange av drittsekkene, men de gjør så mye av seg.

Skrevet

Det med broen som var stengt var ikke det beste eksempelet da.

Det var vel ingen av de som sto i kø som visste at det var en person som skulle hoppe? Og visste de det, var det noen som klaget på at de ikke fikk kjøre forbi?

Tror kanskje du overdriver litt her. Bare fordi noen innlegg går over stokk og stein på et anonymt forum, så betyr ikke det at hele menneskeheten forfaller.

Skrevet

Joda, det gjør det, men alt det stygge i folk får utløp her.

Skrevet

Så var det på'n igjen. Folk er forskjellige, det er et fritt land og vi har ytringsfrihet. Om enkelte bare har drittpreik å komme med, er ikke noe å henge seg opp i. Get over it.

Skrevet

Jeg syns det er for lett å skylde på alt og alle, så jeg legger ved ett av mine favorittuttrykk:

"enhver er sin egen lykkes smed"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...