Gå til innhold

er dette en slags "innternett sex side"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte og høre litt hva andre med BARN i magen tenker og føler og ha sex i denne perioden, men Her finner du jo bare "gjør meg kåt jeg har lyst og knulle fitte" greier??? er nok mange IKKE gravide her... ekkelt spørr du meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer mye rart i kroppen når man er gravid, også med lysten - hvor mye man har lyst, og HVA man har lyst til. For mange dukker det opp lyster man aldri kunne tenke seg ellers, og det er HELT normalt. Les litt mer om temaet før du begynner å kalle folk ekle fordi du ikke har de samme lystene som dem.

Skrevet

Heelt fint det lillevenn, men dere ødlegger for oss andre da som kanskje ikke har de sex-forholdene som dere har! så bedre at dere sparer de lovefucking stories for dere selv, eller gjør det på en annen sex side! Her står det jo historier? altså her er det nett sex?? dere forfører hverandre over nettet, det syntes jeg er ekkelt! tror ikke det var derfor denne sex-debatten kom, for at dere skal fortelle hverandre at mannen deres er på jobb, og dere kvinner vil slikke fitta til hverandre og suge melke pupper!!! unnskyld meg, men blir bare forbanna!

Skrevet

og forresten her står det: Sex i svangerskapet - debatten

Hvordan er det med lysten?

Bli med i debatten - utveksle synspunkter og erfaringer!

Ikke tenne hverandre opp?? et nok heller du/dere som har tolket denne siden feil! jeg leser her for og kanskje få noen tips om en måte det ikke gjør vondt på osv... trenger ikke lese heeele debatten som en sex historie!!! hvordan hun eller hun tar seg på den våte fitta.. æsj! spar meg!

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ble litt overrasket over hva jeg leste her...ikke helt hva jeg hadde sett for meg. Syns vel noen av det som er skrevet her ikke handler om debatt om sex...men om nettsex....nettsex er helt greit det...jeg syns kanskje bare ikke at det hørte til her inne...

• 3 måneder senere...
Skrevet

Ha ha, ødelegger..??? Er du såra og vondbråten nå? For, det går jo ikke an å hoppe over de innleggene du ikke er interessert i..?

Huff, må si folk er sytete, du har nok for mye fritid.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg.kvalmt.stakkars "damer".

• 3 uker senere...
Skrevet

Helt enig med deg.. Fikk litt sjokk. Håpet det var seriøse spm fra gravide, ikke kåte menn som utnyttet siden. Åh skulle ønske vi kunne ha dette forumet i fred i allefall, så får dere perverse menn søke tilfredsstillelse en annen plass :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...