Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Føler jeg er den eneste som ikke har profil på Facebook omtrent. Går jeg glipp av noe? Føler det blir så mye stress, og at folk du ikke har kontakt med lenger skal vite alt om deg. Andre her inne som ikke har Facebokk profil?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Jeg har - men tenker at du velger selv hvem du vil skal vite hva om deg. Ikke noe stress, selv om du har lyst å ha ting for deg selv.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Jeg har det bare fordi jeg bor langt borte fra familien og vennene mine. Ellers hadde jeg ikke brydd meg om det.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Jeg har, men er veldig privat likevel. Legger ikke ut mange bilder, og sier fra til venner/kjente hvis jeg ikke vil at de skal legge ut bilder av meg heller. Og det respekterer de. Fjerner tag på de bildene som blir lagt ut. Velger selv hvem jeg vil legge til som venn, og har også mange ganger fjernet folk fra vennelista mi fordi vi ikke har kontakt via facebook heller. Hvis jeg skriver noe, eller endrer status, kommer det ikke opp i nyhetsoppdateringen, fordi jeg har fikset innstillingene slik. Piece of cake, og bra måte å holde kontakt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå