Gå til innhold

Til dere som vil vite hva dere får


Babyboy<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tja.. vis du drar på privat UL om en mnd,eller to, så kan du sikkert se det da, for fosteret flytter jo mye på seg=) Tenker om du er nysgjerrig, for da slipper du vente hele 4 mnd for og få se det. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei. Skal på UL om 2 uker. Da er jeg i uke 18.

Vi MÅ ikke vite det, men hvis det er tydelig på UL så er det jo klart vi vil vite det :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ordinær Ul i dag og det blir helt sikkert en gutt! Spurte jordmoren om det var mulighet for om ho så feil, men det var det ikke tale om. Etter å ha sett det "beviset" jeg også så tror jeg neppe at det kan være annet:)

Ble satt noen dager tilbake, så har nå ny termindato 7. mars. Alt sto forøvring bra til med krabaten og håper jeg snart kan kjenne de første sparkene. Den var iallefall livlig nok når vi så på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så søtt! jeg skal på ul på torsdag, gleder meg masse til å se Gutten min igjen,og om det virkelig er gutt.. koselige greier det der.. =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Var på ultralyd idag... men eg spurte ikkje etter kjønnet, Noko som eg angrar på no!!! Eg såg to kvite "prikkar" i nærheten av tissen.Det Eg lurte på er om dei kan vera testiklane? Kan nokon svara meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke vite kjønnet på ordinær ul, orket ikke vente så fikk privat ul en uke etter!!

 

Jeg venter en liten jente. Termin er 2 mars :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, for en overvekt at gutter som blir født i mars da! Eller er det bare guttemødrene som er mest aktive her inne? :o)

 

Jeg venter også en gutt, termin 20. mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...