Gå til innhold

Er det noen gravide som fortsatt ammer eldstemann..?


Elefanten Skrukkeskinn

Anbefalte innlegg

Har en på ett år, og ammer fortsatt litt. Det går greit foreløpig, men tenker på om jeg kommer til å bli svært sliten om jeg skal fortsette å fø på to små luringer.. :)

Kom litt brått på at jeg var gravid igjen, men er likevel svært lykkelig over omstendighetene altså! Hadde bare ikke kommet så langt som å avvenne ammingen fullstendig ennå.

Noen flere? Har lest at graviditet kan endre melkesmaken så barnet selv velger det bort..

Fikk forresten mensen igjen etter noen uker etter fødselen, selv om jeg fullammet, og gravid ble jeg nå også gitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, hei hei igjen

Jo, jeg har ammet lillegutt, men nå slutter vi. Han er ikke så interessert og jeg ønsker å få litt ammefri før det er påan igjen;)

Syns faktisk det virker som om at etter jeg ble gravid at det var da han begynte å miste interessen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ammer ikke "frivillig" :P hehe. om man kan si det slik :P

men den lille tulla på 1 år tar jeg alltid oppi senga vår hvis hun våkner før 6.. orker ikke så opp sååå tidlig :P hehe. å da ender det som regel med at når hun våkner river hun av meg dyna å finner puppen selv :P hehe. trodde ikke det var mer melk å ta av, men hat tydligvis tatt feil der :P hehe. hun blir sååå fornerma hvis jeg holder dyna igjen slik at hun ikke kommer til :P hehe

 

Denne graviditeten her var heller ikke planlagt :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen NormaJean! ;)

Å, høres jo litt deilig ut at han selv har mistet interessen.. Er vel egentlig noe sånt jeg også håper på. Men, det er spesielt om nettene og hvis jeg legger ham. Om dagen er han ikke spesielt ivrig, men om nettene er det stort sett det som skal til for å roe ham, hvis man ikke vil gå rundt med ham i en halvtime.. (NOe pappa´n oftere må nå, som jeg blir ganske sår!:))

Varierer hvor ofte han våkner da, kan sove helt til 6-7, eller våkne fire ganger..

Har egentlig veldig lyst på en liten pause før neste jeg og! :)

Men, hvis jeg kunne fått nettene fullstendig tilbake, hadde det ikke gjort meg noe å amme en gang om kvelden, f.eks., er jo sundt for barnet..

Hmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Som du ser på svaret over, er jeg i nokså samme situasjon som deg.. Det er helst om nettene! Men merker jeg blir litt sår, og da klarer jeg ikke sovne mens han holder på, pluss at jeg lurer på om han kanskje hadde våknet mindre om nettene om ikke melken lokket.. :) Er jo trøtt nok som det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...