Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Se på Jordmødrene på NRK nett TV. Herregud så flott serie Passer fint for oss gravide synes jeg. Stakkars kjæresten som kom hjem og trodde det var noe galt, da jeg satt med dyna i sofaen, rød i ansiktet og hadde tømt meg for tårer
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Har allerede sett serien tre ganger, så det holder for meg. Men veldig fin, ja
Vimsetrollet Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Hjelp!! Jeg har ikke sett mange episodene, men første gang jeg så det tenkte jeg: "Jeg er jammen glad jeg har født, ellers hadde jeg aldri turdt å gjøre det" Hehe... men nå skal det sies at jeg er litt pysete når det gjelder slike ting da. Jeg ble storesøster da jeg var 7 år, og husker at jeg tenkte allerede da at jeg ikke ville få barn fordi da måtte man ha nål i arma (mamma hadde kanyle eller hva det heter i hånda da vi var på sykehuset og besøkte). Men nå sitter jeg her med en sønn på snart 3 og en baby i magen, og gruer meg egentlig ikke så veldig til fødsel.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 ahh.. på nett.. oki.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå