Gå til innhold

jeg er så glad!!!!!!!!!!!! UL idag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag troppet vi opp på UL med svigermor på slep..(eller kanskje det var vi som hang på slep etter svigermor?!!)

Broren til samboer har en jente på 2 og får en jente til 4 uker før vår termin, så spenningen var stor om det blir en jenteklan eller om vi hadde klart å lage en liten gutt..

Hjemme satt 3 storesøsken og ventet, noen håpet jente og noen på gutt:)

Ble lagt på benken og fikk se babyen, legen viste oss føttene og skule full fart opp til hodet, og der..... jeg såg påsvigermor, hun satt og måpte, og jeg skjønte hun hadde sett det samme som meg... det må da ha vært en tissefant som stakk ut der??? hmmm...eller ???

Legen måtte på naborommet om hjelpe til og da fikk vi diskutert det vi mente vi hadde sett...fniste og lo, men ble enige om å vente å se hva legen sa etterpå.... Etter mye målinger og alt det obligatoriske, klarte ikke sambo å holde seg lengre, og må spørre.... Legen finner plassen mellom bena, og det er ikke tvil:) Ingen sjenert baby...vi får en GUTT!!!

Dette blir kjempespennende,,,, men gruer meg til navnediskusjonen, vi har IKKE lik smak..sukk....men men ,,,navn skal han få og vi har enda 20 uker igjen å tenke på!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅ!

Gleder meg til jeg får vite kjønnet jeg. Den lille her var ikke særlig interessert i at vi skulle få titte etter noe som helst på først ul.

H*n flyttet på seg hele tiden, virkelig en liten turner.

Her har vi snakket litt om navn og ser ikke ut som vi kommer til å bli enig de første månedene ;)

Skrevet

Så herlig :D Gratulerer med gutten. Vi var også på UL i dag, og vi får også en liten gutt :) Herlig å se den lille sparke og vinke til oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...