Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Hei. Jeg var på ul i dag (er med på en forskningsstudie). Og babyen er 10 % over normal vekstkurve eller noe i den duren. Hva betyr det? Farlig?
Snupp72 Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Veit ikkje kva det betyr men må huske på at dei vekse like ujamnt inni magen som utforbi. Er nok ikkje noke som er gale i det heile tatt. Men dei burde jo forklart deg litt om det då. Lykke til vidare
Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2009 Jeg spurte legen, og hun sa bare med et smil at d kan være jeg får litt før tiden (som ved forrige fødsel). Jeg vet det er ujevne størrelser på de inni magen etter uke 18-21 eller noe. Men jeg har gjort meg litt tanker om dette, kan jo være jeg har en stor unge i magen (men lite sannsynlig.. da dette sikkert innhenter seg mot slutten). Eller at de faktisk regnet noen dager feil ved ordinær ul? Bare kom til å tenke litt ekstra på dette hun sa nå.. Er jo gravid og følsom hehe
Bibappelula <3 Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Det fikk jeg beskjed om også. Jenta mi var 10% over gjennomsnittet og kommer til å bli ca 4 kg... ikke verre enn det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå