Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Hvor lang tid gikk det fra budet ble akseptert, til dere overtok huset??
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Dette skjer etter avtale med eier, og utifra hva dere skriver i budskjema. Tre mndr er vel ganske vanlig her i allefall (sentralt østland)
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 4 uker. Men de forige eierne hadde allerede kjøpt nytt hus, før de solgte det gamle til oss, og hadde derfor ny bolig å flytte inn i
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Oi, 3-4 uker var jo kjapt da... Tar gjerne imot flere svar, så jeg finner ut om det er vanlig...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 vi overtok etter 1 1/2 uke...du setter jo datoen selv, greit om fristen er såpass at banken rekker å foreta papirarbeidet da...jeg har jobba med huslån og alt fra noen dager til noen måneder er ganske vanlig
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Ok, men det er vel gjerne selger som "bestemmer" når overtakelse blir? Og ikke kjøper? Eller? Har satt meg ut et hus jeg har lyst på, og kunne tenkt meg å komme i hus til jul i hvert fall... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå