Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Noen som har født tvillinger vaginalt etter tidligere å ha tatt keisersnitt?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Jeg har. Hadde et ks barn fra før, og fødte tvillinger. Gikk veldig fint, og jeg fikk god oppfølging og masse dop:) Det er større sjanse for at det ender i et haste snitt.
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Det har jeg og Går fint det. Men hvis du blir satt igang blir det som regel kun med dropp, slik at de har full kontroll på at ting ikke skjer for raskt og heller ikke tar for lang tid.
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Hei! Hadde ks med førstemann pga fødselsangst. Fødte mine tvillinger den 28.09.09 etter vannavgang uke 35+5. Gikk kjempebra! Fikk drypp siden jeg hadde ineffektive rier uten pause og måtte få epidural for å få pause. Fødselen tok 13 timer fra vannet gikk til de var ute. Tv2 ble en tøff fødsel (tok 12 min) med ansiktet opp men utover det så var det en drømmefødsel som gikk supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå