Gumman :-) Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Vi lurer på å "pusse opp" sprinkelsenga min samboer lå i da han var liten. Denne har målene 115 x 55 cm og jeg har sjekket at det er greit å få tak i dette madrassmålet. Men jeg lurer på: Vil den på 115x55 føles liten? Blir det fullt med dyna oppi der?
Belladonna med to gutter Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Det blir nok supert tipper jeg!
Nangiliama Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Jeg tror også den blir kjempeflott med den lille dyna oppi! Lunt og trygt! Eneste dere å passe på er avstanden mellom sprinklene og slikt. Har blitt veldig strenge sikkerhetsforskrifter for sprinkelsenger de senere år på grunn av at en del av de gamle var farlige. Du kan sikkert finne ut noe om krav til sikkerhet og slikt ved å google..
venternr.3 Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Vår 2-åring ligger i en sånn seng (fjerna ene langsiden), og den virker absolutt ikke liten. Er jo ikke store forskjellen fra en ny seng. Hun har juniordyne, og har inntil for en liten stund siden hatt senga full av bamser! De måtte flytte ut for ikke så lenge siden, fordi hun våkna hver gang hun sparka borti de ;p
fia08 Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Vi har også en sprinkelseng med de samme målene og man tenker egentlig ikke over at den er mindre enn andre senger. Eneste er å få tak i madrass, som du sier og sprinkelbeskytter. Vi kjøpte sistnevnte i Asia, men etter som jeg har forstått er 115x55 et ganske vanlig mål i Sverige (var iallefall null problem å få tak i madrass i den str), så er mulig det er lettere å få tak i der.
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Jeg har seng i de målene til babyen som kommer... madrass kan kjøpes på barnashus iallefall med de målene til 399;
Gumman :-) Skrevet 22. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2009 Takk for tilbakemeldinger! Da får lillegutt ligge i "pappas" seng! Litt stas det også, og den blir sikkert kjempefin etter litt pussing og maling! Og jeg gleder meg til å starte på prosjektet til helga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå