Gjest Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Har hørt at gravide ikke skal spise majones og dressing fordi det kan være rått egg i det.. Men det står ikke noe om dette på matportalen! Noen som vet hva som stemmer?
Blind Gudinne Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Har jeg aldri hørt om før! Spiste nok majones og dressing i begge svangerskapene mine. Tror nok du trygt kan spise det med god samvittighet!
Gjest Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Jeg spiste også det sist gang, hørte aldri noe om det da. Bare begynte å lure når noen sa det nå..
Babyønske �� Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 I Norge er ikke rått egg noe problem da det ikke er salmonella hos fjærkre i Norge. Salmonella er uansett ikke skadelig for et foster, men selvsagt like ubehagelig om en skulle få det som gravid som ellers. Og så lenge det ikke står på matportalen kan du trygt spise det.
Gjest Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Tusen takk for oppklarende svar. Har vært borti salmonella før, og vil absolutt ikke ha det, men trodde også at egg i Norge var veldig trygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå