Gå til innhold

Dere som "ser"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har det blitt av rumpa mi?

Jeg minnes en aldri så liten sprettrumpe, men nå er den sporløst forsvunnet og har blitt erstattet med en nermest ikke-eksisterende flat sofa rumpe.

Sprettrumpa ble sist sett sommeren 07, noen som "ser" hvor jeg kan ha lagt den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommeren 07? Hvordan pokker klarte du å ha sprettrumpe sommeren 07???

Skrevet

Da var jo jeg fortsatt god og rund etter babyeringa, men så ble jeg tynn, og rompa dro.

Skrevet

Mistet min også etter fødselen. Men fant den igjen da jeg begynte å konsumere store mengder melkesjokolade.

Skrevet

melesjokolade sier du? her går det i smash by the pound... men ingen rompe.

Skrevet

Du får finne opp en rumpe-pushup med innlegg;)

Skrevet

Hm nei da vet jeg ikke hvordan man kan finne den igjen. Kanskje den har blitt utvalgt på denne listen til 2012?

Skrevet

Jepp det er nok der den er. Den har klistret seg til Jens og venter på å bli med ham i bunksersen i februar.

Skrevet

ler så jeg griner nesten her:-D takk for god underholdning damer:-D

Skrevet

Aoommmm.....jeg ser at den fortsatt er der....det er bare det at den har slått innover. Vrengt seg på et vis. Det er dessverre lite å gjøre med dette, men når dette skjer så får man gjerne noe til gjengjeld. F. eks. bart, hengepupper, cellulitter eller hår på stortærne. Sorry...

Skrevet

Hva er forresten greia men Jens, han skulle forsvinne i februar og dukke opp tre mnd senere? Må han bygge sin egen bunker da kanskje? Ingen frynsegoder med å være statsminister med andre ord.

Skrevet

Den har stukket av sammen med puppene mine!

Nå sitter de oppe på en fjelltopp og ler av oss!

Skrevet

Hehehe!

Jeg ser i min koooole.....at spurverompa er stjålet av et misunnelig kvinnemenneske! Spis fire froskeøyne med kaffegrut, og rumpa vil straks åpenbare seg der den skal være!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...