Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere hadde rier med ca 5 min mellomrom..På en skala fra 1-10 hvordan var smertene da??

Har hatt tak i magen som flytter seg til ryggen i en times tid nå..med alt fra 4,5 og 7 minutter mellom...

Hmm.....!11 dager på overtid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HÅPER du føder snart , 11 dager på overtid er terror.

Kan egentlig ikke svare deg selv om jeg har født to ganger.

Mine fødsler har gått rett i heftige effektive og vonde rier.

Poenget mitt er at alle fødsler er ulike og du kan godt være veldig nære en fødsel nå!

Lykke til!

Skrevet

i forhold til da det var 1 minutts mellomrom og selve fødselen så vil jeg vel kanskje si 4..

Skrevet

jeg har hatt VONDE rier nesten fra første rie. har måttet konsentrere meg om hvordan i alle dager jeg skal få til å puste fra start av. Hos meg var det vel ca gjennomsnittlig 10 min mellom riene i rundt 5 timer før det ble ca 5 min mellom riene. 8 timer etter at det hele startet hadde jeg 3-4 cm opning.

men uansett, dette varierer, så det kan nok være at du er i gang ja;)

Skrevet

hmm...nå kommer de med 7,8 min mellom....

Hadde kynnere med 10 min mellom i 2 timer på morningen idag..Men da var det bare at magen ble hard.

Nå starter taket nederst i magen,så blir magen knallhard og mensmertene kommer i ryggen..

Hmm..Spennende og litt skummelt dette her. Var haste keisersnitt med jenta mi som jeg fødte for 5 år siden..så dette er helt nytt..

Vil at det skal ta seg opp nå!!!!!!!!!!!! Men det er jo litt skummelt også da!

Bør kanskje legge meg..prøve å sove litt!

Skrevet

hmm...nå kommer de med 7,8 min mellom....

Hadde kynnere med 10 min mellom i 2 timer på morningen idag..Men da var det bare at magen ble hard.

Nå starter taket nederst i magen,så blir magen knallhard og mensmertene kommer i ryggen..

Hmm..Spennende og litt skummelt dette her. Var haste keisersnitt med jenta mi som jeg fødte for 5 år siden..så dette er helt nytt..

Vil at det skal ta seg opp nå!!!!!!!!!!!! Men det er jo litt skummelt også da!

Bør kanskje legge meg..prøve å sove litt!

Skrevet

Hatt rier hele morningen..

Slimproppen gikk istad med endel blod..

Noen av riene er ganske vonde..Venter bare på at det skal bli vondt nok til å dra..Litt spent og engstelig og alt på en gang her nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...