Nutta25 Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Når dere hadde rier med ca 5 min mellomrom..På en skala fra 1-10 hvordan var smertene da?? Har hatt tak i magen som flytter seg til ryggen i en times tid nå..med alt fra 4,5 og 7 minutter mellom... Hmm.....!11 dager på overtid..
Herkules Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 HÅPER du føder snart , 11 dager på overtid er terror. Kan egentlig ikke svare deg selv om jeg har født to ganger. Mine fødsler har gått rett i heftige effektive og vonde rier. Poenget mitt er at alle fødsler er ulike og du kan godt være veldig nære en fødsel nå! Lykke til!
Tøssa Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 i forhold til da det var 1 minutts mellomrom og selve fødselen så vil jeg vel kanskje si 4..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 jeg har hatt VONDE rier nesten fra første rie. har måttet konsentrere meg om hvordan i alle dager jeg skal få til å puste fra start av. Hos meg var det vel ca gjennomsnittlig 10 min mellom riene i rundt 5 timer før det ble ca 5 min mellom riene. 8 timer etter at det hele startet hadde jeg 3-4 cm opning. men uansett, dette varierer, så det kan nok være at du er i gang ja;)
Nutta25 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2009 hmm...nå kommer de med 7,8 min mellom.... Hadde kynnere med 10 min mellom i 2 timer på morningen idag..Men da var det bare at magen ble hard. Nå starter taket nederst i magen,så blir magen knallhard og mensmertene kommer i ryggen.. Hmm..Spennende og litt skummelt dette her. Var haste keisersnitt med jenta mi som jeg fødte for 5 år siden..så dette er helt nytt.. Vil at det skal ta seg opp nå!!!!!!!!!!!! Men det er jo litt skummelt også da! Bør kanskje legge meg..prøve å sove litt!
Nutta25 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2009 hmm...nå kommer de med 7,8 min mellom.... Hadde kynnere med 10 min mellom i 2 timer på morningen idag..Men da var det bare at magen ble hard. Nå starter taket nederst i magen,så blir magen knallhard og mensmertene kommer i ryggen.. Hmm..Spennende og litt skummelt dette her. Var haste keisersnitt med jenta mi som jeg fødte for 5 år siden..så dette er helt nytt.. Vil at det skal ta seg opp nå!!!!!!!!!!!! Men det er jo litt skummelt også da! Bør kanskje legge meg..prøve å sove litt!
Nutta25 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2009 Opps..kom visst 2 ganger det innlegget..
Nutta25 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2009 Hatt rier hele morningen.. Slimproppen gikk istad med endel blod.. Noen av riene er ganske vonde..Venter bare på at det skal bli vondt nok til å dra..Litt spent og engstelig og alt på en gang her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå