Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Jeg vet ikke hvordan det skal være, men jeg fikk bekreftet at jeg skal ha trillinger i april. Vet ikke om jeg skal glede eller grue meg To er greit, men tre er for mye synes jeg. Hvordan ville dere har reagert?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Helt ærlig? Jeg hadde fått massiv panikkangst og søkt om sen-abort
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 sikkert akkurat sånn som du gjør nå! tror man får hjelp når man får så mange på en gang.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Vet du hva som hendte meg i dag?!?!?!? Da jeg skulle spise lunsj på en restaurant i Oslo så kom Brad Pitt inn og satte seg ved bordet mitt. Og nå er vi sammen og sånn. Er det ikke bedre å skaffe seg et liv?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Lykke til er min første tanke da...! Var det prøverørs befruktning da? Er det slik, så er det kanskje "like greit" siden dere ikke har så lett for å bli gravid? Uansett går det nok helt fint skal du se Sikkert slitsomt til tider, men du ville jo også få tre ganger mer å elske
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Fy faen, hva er problemet til folk her inne?????? Det er vel ikke urealistisk at noen venter trillinger vel? Bare ta det med ro, og la det synke inn... det kommer til å gå veldig bra HI! Lykke til med tiden fremover!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Naboen min har trillinger, unnfanget på normalmetoden.. Hun sa at hun var forbanna på gubben sin en måned etterpå... Hehe! Men det er nok veldig stas å få 3, gratulerer så masse!!
Kongeørna Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 Herregud, jeg hadde besvimt! Holdt på å daue av en atpåklatt, aner ikke om jeg hadde taklet tre! Men jeg er ikke spesielt glad i barn, og ikke videre tålmodig, så du klarer det garantert bedre enn hva jeg hadde gjort. Men du får jo en kjempefordel når de kommer over den irriterende hjelpeløse fasen, da! De kommer jo til å ha mega glede av hverandre! Egentlig er det en gavepakke, for alle andre enn meg. Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 2133: Folk kan faktisk få trillinger.. NOEN må jo utgjøre denne statistiskken. Eller er det at du får vite det HER som gjør at du blir mistenksom? Gidd å skrive med nick da vettu, så kanskje hun sender deg en pm..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #10 Skrevet 21. september 2009 Hadde følt meg veldig spesiell om jeg ble gravid med trillinger:)
Gjest Skrevet 21. september 2009 #11 Skrevet 21. september 2009 oi.. gratulerer:D Vet egentlig ikke helt hva jeg skal si, det virker morsom og veldig skremmende på engang. Lurer litt på om du har rett på mere hjelp når man får trillinger, mamma har ihvertfall alltid sagt at det nesten er verre med tvillinger enn trillinger fordi man får så mye mere hjelp når det er tre. Om hun har rett eller ikke det veit jeg ikke, men kanskje greit å sjekke opp. Uansett ønsker jeg deg masse lykke til og et par klemmer om du skulle trenge det:)
Gjest Månefuglen +2 *høygravid* Skrevet 21. september 2009 #12 Skrevet 21. september 2009 Hei! Jeg skule egentlig ha trillinger(men den ene er død) og jeg hadde det nok som deg.. Jeg anbefaler deg å gå på www.tvillingforum.com - er flere der som har trillinger men hun ene hjalp meg veldig mye og gjorde alt mye mer håndterbart.. nå ble det jo ikke trillinger men jeg ble i alle fall godt rustet av det
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #13 Skrevet 22. september 2009 Det var mage frekke svar her! Takk alle dere som svarte positivt.. Jeg synes bare at det er flaut å ha tre barn på en gang. De ble lagd på en naturlig måte, jeg har ett barn fra før.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #14 Skrevet 22. september 2009 Først måtte jeg ha våknet fra besvimmelsen, så hadde jeg blitt redd, så glad, så redd, så fortrengt det, før jeg ble glad og hadde gledet meg masse.. Jeg og samboer har slitt med å bli gravide, og om spiren i magen hadde vært flere, hadde jeg tatt alle imot med stor glede.. Men hadde nok blitt forskrekket først. Gratulerer.
mine trillinger Skrevet 22. september 2009 #15 Skrevet 22. september 2009 hei.... jeg skal ha trillinger 08 april ,, jeg hoper det går bra med graviditets tiden mange jeg spurte sier at stor risiko men men vi for seeeee...... er du fra oslo? gratulerer....
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #16 Skrevet 22. september 2009 Ja, jeg er fra oslo. Hvordan var reaksjonen din da du fikk vite at du venter trillinger?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #17 Skrevet 22. september 2009 Mange frekke svar ? det var ett.. (da fikk jeg bekreftet at det er tulleinnlegg....)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #18 Skrevet 22. september 2009 Du kan bekrefte det du vil.. Kanskje du aldri har hørt om trillinger før?
nasse nøffen Skrevet 22. september 2009 #19 Skrevet 22. september 2009 HVA ER DET MED FOLK HER INNE???? IKKE NOE HELT USEDVANLIG MED Å FÅ TRILLINGER.JEG KJENNER EI SOM HAR FÅTT DET JEG. HELT UTEN INNBLANDING oj, grattis, så spennende.. blir nok basert på rutiner i begynnelsen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå