Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Blir sint når jeg hører henne synge oppi lauvåsen, jeg liker egentlig programmet jakten på kjærligheten men Frk Fake Moholt ødelegger alt. Hva er greia med å snakke til folk som om de er 3 år gamle? hun er så fryktelig. ARGH! hilsen lite å gjøre
Trillet Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Jeg synes hun er kjempesøt jeg... ikke noe fin sangstemme eller musikk, men dama virker så koseli og snill:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Noen burde iallfall fortelle henne at Alf Prøysen ikke kommer fra Toten, men fra Ringsaker
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Hun smiler konstant. Det kan umulig være normalt.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Enig!!! Gidder ikke å se på Jakten på kj. pga.henne, fryktelig irriterende HAPPYFACE hele tiden og så kan hun faen meg synge også, altfor perfekt ! og dette mener jeg, ikke ironi, blir faktisk irritert på sånne overblide folk
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Hun må da være happy face på tv?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Ja men ikke sånn at smilet går rundt konstant;)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 ha ha må le litt. Jeg er på en måte enig med begge sider. Syns hun virker koselig og grei, men irriterer meg over henne også. At hun liksom skal synge på dialekt på den reklamen irriterer meg, at hun nok egentlige er mye tøffere hellere enn "tøffel" irriterer meg. hehe jaja noen må jo være sånn også
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Hun er faktisk veldig hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #10 Skrevet 22. september 2009 Jeg synes hun er søt og blid jeg, selv om hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Hun er ikke akkurat typen som fører dype og intelektuelle samtaler. Men hun er ok og passer som programleder synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå