Gå til innhold

Til dere slankere!!!!!!!!!!!

♥En prins og ei prinsesse♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så vanskelig om kvelden og får lyst på alt mulig. Hva gjør dere da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Spiser..... hehe :o) Mat jeg kan spise altså! Nå har jeg ikke vært så flink som jeg bør, meen trener annenhver dag, så kompanserer ;)

Sukkerfri sjokolade er også greit :)

Skrevet

Vanligvis fortrenger jeg lysten, eventuelt tar jeg et lett kveldsmåltid, en kopp te eller en frukt/grønnsak.

I dag har jeg gitt fullstendig etter og gnafler i meg twist ;-)

Skrevet

Palmesus er det du spiser bare mat som det ikke er noe særlig karbohydrater i?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

nåja.... det er det jeg skal, ja ;o) Ikke dermed sagt det alltid blir overholdt! ;o)

Nå har jeg skyfla i meg en sjokolade, sukkerfri sådan!

Skrevet

åssen sjokolade er det da og kan du si eksempler på hva du spiser?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sukkerfri tror jeg faktisk den heter... fra sukkerfritt.com (om jeg ikke tar feil) De har den på meny. Finnes i hvit, mørk, melke og nøttesjokolade :) Veldig gode!

Går mye i knekkebrød (ryvita, som ikke har mange karbene pr.skive) med ost, skinke, leverpostei eller annen god ost :)

Kjøtt, fisk, kylling..salat... er så dårlig på å liste opp ;o)

Skrevet

nå slanker ikke jeg meg, men jeg prøver å leve sunt sån generelt sett. spiser kveldsmat med småen litt før 19 og om jeg blir sulten etter det så spiser jeg salat, frukt eller rugsprø.

det er ikke noe vits i å sulte seg selv altså ;)

Skrevet

men hvis du spiser kylling kjøtt eller fisk hva har du som tilbehør hvis man ikke skal ha poteter og pasta?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Salat :o)

Når jeg følger ketolyse slavisk så er det ikke noe savn! Kroppen frastøter seg alt av sukker og kabrohydrater, og om jeg da overdriver bruken av det ved et måltid (altså masse akkurat der og da) så blir jeg uvel... så det gjør jeg ikke! ;)

Skrevet

jeg har klart å gå ned 9 kg og er stolt av det bare merker at jeg begynner å bli lei av det å slanke meg, hvis dere skjønner, er så mye god mat hehe.

Skrevet

Palmesus:

Cavalier sin melkesjokolade er faktisk enda bedre enn sukkerfritt sin. Jeg har trøkt i meg en plate idag, NAMMIS!

Skrevet

og allikevel går dere ikke opp i vekt?? høres så godt ut at dere kan spise alt det der. Men er det at dere holder vekten eller går ned i vekt? trener dere ved siden av?

Skrevet

Altså, jeg stapper ikke i meg uhemma mye sukkerfri sjokolade, det er jo litt karbohydrater i dette også. Men ikke så mye som i vanlig sjokolade selvsagt. Dessuten er sukkeret erstattet med søtning som f.eks. maltitol. Dette kan ha lakserende effekt i større mengder. Noen tåler ikke maltitol i det hele tatt, og blir ganske dårlig i magen av det (det gjør heldigvis ikke jeg ;) )

Jeg har kuttet ned kraftig på karbo, og det ser virkelig ut til å funke for meg. Har dessverre vært temmelig slapp med treninga de siste 3 mnd, så vektreduksjonen kunne sikkert vært større.

Av mat blir det forresten mye salat, kylling og fisk. Lager f.eks. fløtegratinert squash til middag, det er ikke å forakte akkurat.

Skrevet

Spiser det jeg vil, men trener destod mer. ;o)

Skrevet

Får du søtsug på kvelden bør du drikke et stort glass vann..ofte misoppfatter vi følelsen av søtsug med tørste faktisk..

Fungerer ikke det tar jeg meg rett og slett en joggetur... Da glemmer jeg søtsuget:)

Skrevet

Tipser om en blogg som handler om bl.a. lchf. Her finner du mange oppskrifter også!

www.lenabeatrice.net

Skrevet

Takk for alle gode tips og råd jenter. Lykke til videre til dere alle, dette går bra skal vi se:-) Kleeeeeeeeeeeeeeeem:-)

Skrevet

Fler som leser Lena Beatrice sin side. Der har jeg funnet en del inspirasjon. Hun har satt seg godt inn i ting.

Skrevet

Jeg går på Librakurs, og tro det eller ei - men tiden hvor jeg fikk lyst på alt mulig på kvelden, eller hele døgnet, er fullstendig borte. Jeg tror det har med at jeg spiser sammensatt, variert og ofte. Og vekten går nedover, jevnt og trutt.

Jeg spiser 5 måltider om dagen, hver 3-4 time, 4 brødmåltider (1 brødskive (så grovt som mulig) eller to knekkebrød eller litt kornblanding eller en salat) og middag (150 gram rent kjøtt eller fisk, en potet eller liten porsjon ris, og masse grønnsaker). Max to frukt om dagen, og masse grønnsaker til hvert måltid. Ikke noe småspising mellom måltidene. Som pålegg skal det være noe magert og proteinrikt, f.eks cottage cheese, lettost, skinke... Og så kan man ha litt melkeprodukter i tillegg (melk, biola, etc). Før hvert måltid tar jeg 5 fibertabletter og drikker 1-2 glass vann, andre spiser f.eks et klibrød. På kvelden pleier jeg å spise to grove knekkebrød med banan, en kopp te og litt cottage cheese. Kjempegodt, og som nevnt - ikke noe sug etter noe annet. Og tro meg, jeg har vært en av de verste!

Langt svar - og det finnes mange måter å gjøre dette på - men vi er 12 deltakere på Librakurset, mange som virkelig har kjent suget - og ingen har det lengre.

Skrevet

Jeg strikker. For meg funker det, for trangen til å putte i seg noe blir litt borte når fingrene er opptatt. Men de dagene det ikke går så lager jeg meg en kopp te og smører meg et knekkebrød eller to, og spiser saaaakte.

Skrevet

Sier meg enig med Himmel og Hav! Strikking fungerer kjempebra!! Jeg kan sitte hele kvelden og ha lyst på noe søtt, men tar jeg frem strikkingen blir jeg så ivrig at jeg helt glemmer at jeg er sulten!! Genialt!:) Og blir det for ille fungerer et glass vann like godt som en pose potetgull..:) Så begynn å strikke damer!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...