Gå til innhold

Hærlig med bekreftende hjertelyd!!


Daydreamer 81

Anbefalte innlegg

 

Jeg fikk endelig bekreftet at det var liv der inne. Legen min er helt allright assa!. Første han spurte om var om jeg hadde bynt å kjent liv nå og om jeg synes alt gikk greit.

Siden jeg hadde meget sterke smerter på lørdag, og siden jeg er i uke 15 synes han at vi kunne høre etter hjertelyden!. Og der var den- KLART og TYDELIG!! Så utrolig koselig!!

Dette var min andre kontroll, og begge har jeg tatt til fastlegen min. Selv om hele venteværelse var fult og de var forsinket, tar han seg god tid og er meget informativ.

Nå er det bare 3 uker til UL! yeah! og magen begynner å vises. (yippi)

 

Håper alle har det så koooooost som vi her i huset har det!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å det er så herlig å høre! kjenner det kribler i magen av å lese innlegget ditt :) Er så utrolig deilig når man først har hørt hjertet til babyen sin. Man blir liksom så mye roligere.. Jeg skal på ordinære ul 1 oktober,så gleder meg masse *smiiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå kos! :) Er i uke 16 og skal til jordmor på torsdag. Håper eg får høre lyden da... Har hatt noen "ekle" netter med mareritt og stress, har dessuten ikke kjent noe de siste dagene, :(

 

Blir fantastisk om vi kan dele samme glede! Krysser fingrene for at småen min har det bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

har du kjent liv i uke 16?

jeg er i uke 16nå og har ikke kjent eller følt noe:(

 

var hos jordmor på fredag og fikk høre hjertelyden da hvertfall,det var godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjente liv for første gang i går faktisk, kjentes ut som leamus... tihi... er 17+1... er deilig å høre hjertelyd, høres ut som de spiller trance på fullguffe:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre hjertelyden for en uke siden, da var jeg 13+1. Huff, ho leita så færlt så trudde ikke hu skulle finne den. Å så sa hun at, nå gir jeg opp.. tvang henne til å prøve litt til, å da hørte vi det lille hjerte banke som om det skulle være 10 ville hester der inne! Det var deilig å høre! Er så usikker nå for tiden om jeg kjenner liv, å vet jo at det er litt tidlig, men det er noe jeg ikke kan sette fingeren på! Det både bobler, å kjenner slørete bevegelser å av å til svake dult.. men med min oppblåste mage så tør jeg ikke tru at det er babyen. (satser på mine tarmer :P ) Det er jo enda så tidlig så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...