lille gull skal bli storesøste Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Lille snuppa mi datt ned fra senga og inn i et skap. Virket som om hun slo munnen mest og blødde masse fra munnen. Etterpå ville hun bare sove (var i legge tiden..) og sovnet omtrent med en gang, med smukken.. Prøvde å vekke henne for litt siden for å sjekke, men hun vil bare sove.. Skal jeg la henne sove, eller hva burde jeg gjøre?? Har snakket med legevakten, de mente det ikke var noen grunn til å komme, men det bekymrer meg litt at hun bare ville sove..
Guttemamma75 Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Jeg ville ikke latt henne sove, prøv å få henne våken på ett eller annet vis - går det ikke overhodet å få henne våken så ring legevakten/113 igjen! (såfremst det ikke er vanlig at hun sover så tungt selvsagt) Om du klarer å få henne våken så sjekk henne et par ganger i natt også, trenger bare å se at hun våkner så vet du at alt sannsynligvis er ok...
lille gull skal bli storesøste Skrevet 21. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2009 Hun er ikke helt i sovekoma, har fått vekket henne, men hun er trøtt..
Maisie Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Det hendte jo seint på kvelden, og hun lå kanskje og sov, så hun var trøtt fra før og ville fortsette å sove? Hvordan er hun i dag? Har hun slått tennene, eller bare leppa/munnen?
Gjest Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 reglen er vel at en skal prøve så godt en kan å holde de våken etter litt kraftige fall (iallefall mot hodet), pga at det kan være hjernerystelse... tror jeg ville tatt en til telefon til legevakten jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå