*gruffalo* Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Jeg har hørt mye positivt av de som har vært i bryllup med runde bord! Men regner med at vi kommer til å ha u-bord eller E. Når skal du gifte deg??
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Det er jo så koselig å intimt med runde bord:-) Men da må det være plass til det. Vi var i bryllup med runde bord, da ble det for trangt for servitørene å komme til.Det er jo noe å tenke på.....Men er det plass hadde jeg gått for runde bord uten tvil!
Pirkeanonym Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Definitivt runde border. På den måten kan gjestene snakke bedre sammen og bli kjent. Når en sitter på langbodr/ hestesko ender en ofte opp med å kun snakke med sidemannen.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 21. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2009 Elsker runde border selv:)) Kunne godt tenkt meg det ja...skal se orntli på lokalet på onsdag-får måle litt da:)) Er det 6 eller 8 manns border?
Misti Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 runde eller to firkanta sammen.. blir så koselig og en mer avslappa stemning og enklere og små prate.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 21. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2009 Er det ikke litt kjedelig med to firkanta i sammen i bryllup? )
Gjest Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 helt klart hestesko. har vært i bryllup med både runde og hestesko. det er mye mer intimt og koselig med hestesko syns jeg. Med runde bord snakker man liksom med de få man sitter med.. mens med hestesko blir det flere.. Mye koseligere!
Mrs. Bouquet Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Runde bord kan fort bli kjedelig når man havner på "feil" bord.
~sjiraff~ Skrevet 21. september 2009 #12 Skrevet 21. september 2009 Runde bord. Mye koseligere for gjestene, mer intimt. Men selvfølgelig viktig at dere har en bra bordplassering. Regner med at vi ender på runde bord selv.
*smula* Skrevet 21. september 2009 #13 Skrevet 21. september 2009 Jeg har sansen for runde bord, hadde det selv i bryllupet vårt, og har fått masse positive tilbakemeldinger. Vi hadde 10mannsbord. Og det var god plass for servitørene.
La Perla Skrevet 22. september 2009 #14 Skrevet 22. september 2009 Runde! Det er mye bedre. Og det er ikke noe bedre å havne på "feil" plass ved et hesteskobord enn ved et rundt bord. Tvert imot, for ved runde bort har man flere å snakke med - da kan man i prinsippet snakke med alle som sitter rundt bordet.
FanteGuri Skrevet 22. september 2009 #15 Skrevet 22. september 2009 Det mest ideelle er å ha rundbord med 8 stk på hvert bord, da blir det ikke for mange å forholde seg til. Var selv i 50 års dag i helga hvor jeg satt på 8- mannsbord, kjempekjekt!!! I vårt bryllup hadde vi et T bord hvor vi satt øverst sammen med foreldre, og et rundbord på hver side av T bordet, dette pga lokalets utseende. Gikk helt fint det også, men hadde vi kunnet bestemme helt selv hadde vi valgt bare rundbord.
Gjest Månefuglen +2 *høygravid* Skrevet 22. september 2009 #16 Skrevet 22. september 2009 Når dere skriver runde border, mener dere border på duken eller runde bord...? Regner med det er bord men.. Ville hatt runde bord.
sol2002 Skrevet 22. september 2009 #17 Skrevet 22. september 2009 Hos oss blir det en E da det blir det som er det enkleste for antall personer i lokalet.
Panterjenta85 Skrevet 22. september 2009 #18 Skrevet 22. september 2009 haha... er så gla det er flere enn meg som lurte fælt på detta!! Hvor i alla dager skal man ha de bordene tenkte jeg! Men til spørsmålet. I min konfirmasjon hadde vi hestesko og det fungerte helt fint da. Når man er hovedpersonen er man jo "nødt" til å ha visse personer ved sin side. I bryllupet vårt hadde vi en versjon av E-bord, men med 5 "tagger" og kun fire til seks stykk per tagg. Praten satt så løst og alle hadde det skikkelig koselig. Så det er en variant om det ikke er plass til runde bord. Ha kortere tagger og heller fler av dem. Et annet tips til å få praten til å sitte litt løsere er å ha en fest kvelden før bryllupet hvor ikke antrekket er formelt og man kan slappe litt mere av. Vi hadde grillfest i hagen til mine foreldre. Kjempesuksess!! Da blir man litt bedre kjent med hverandre før man er nødt til å sitte ved siden av enkelte
*Rutletutt* Skrevet 22. september 2009 #19 Skrevet 22. september 2009 Jeg ville hatt runde bord om jeg skulle giftet meg her hjemme og hatt et tradisjonelt bryllup med mange gjester. har vært i bryllup med både hestesko og runde bord, og runde bord var MYE koseligere og mer intimt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå