Gå til innhold

Fra når beregner man 1. rugedag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fra den dagen man har innsett? Kjekt å vite, siden jeg forhåpentligvis er der snart ;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innsettingsdagen er rugedag 0. Dagen etter er en dag siden innsettingen, og da er du på rugedag 1 :-)

Skrevet

hmm.. så man teller ikke med innsett dag selv om man setter de inn ti om morgenen heller? det er jo en hel dag den dagen:)))

sikkert bare jeg som har veldig lyst å være på rd 6 hehehe:)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

MK73 har rett.

Den dagen man setter inn egget er rugedag 0 og dagen etter rugedag 1.

Skrevet

joda jeg vet jo det jeg da hehehe:)) men dte er jo litt merkelig at ikke heeele den innsett dagen ikke er med :)) eller :(( hihi

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hehe, ja det kan du si :-)

Skrevet

måtte bla meg bak over på trådene å lese når jeg hadde ømme bryst osv sist....

da hadde jeg det fra dag 1.. hmm...og første gang med det er i dag på rd 5 våknet jeg med dem...hmm..eller rd 6 med innsett :)))))))))))))))

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Forrige runde var mine 2 ordinære IVF forsøk likedan.... Men 2 gangen ble det jo positiv test så jeg har erfart at det ikke er noen vits i å kjenne etter symptomer.... Men kommer sikkert til å gjøre det denne gangen også :-p Hehe :-)

Skrevet

ja du har rett i det.... men det er umulig å la vær å gruble på det føler jeg..... jaja må nå bare holde meg til test dag jeg 1 oktober...bruker pregnyl i tillegg til cyclogest så en test slår positivt ut hele veien omtrent..... så ingen vits for meg å teste tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...