Tante Gustava Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Jeg burde vært en tur til tannlegen, er så altfor lenge siden sist. Ville ikke gå når jeg var gravid, pga røntgen etc. Men nå er minien født, og lurer på om jeg skulle tatt en tur først som sist. Men er det noen begrensinger når man ammer? Tenker da spesielt på evt bedøvelse (jeg er kjempepysete når det kommer til sånt, og nekter å gjøre noe som helst uten bedøvelse...).
tmr84 Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 jeg trakk visdomstenner menes jeg ammet med full bedøvelse og alt ikke no problem=0) bare husk å gi beskjed til tannlegen... God tur;0)
Tante Gustava Skrevet 21. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2009 Så flott, takk for svar. Da er det vel ingen unnskyldning igjen, så det er bare å bestille seg time... Jaja, greit å få det unnagjort!
tmr84 Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 huff ja, det var ikke lett å ta den tlf... men utrolig deilig når det er unnagjort;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå