Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Var ute og spaserte en tur og handlet til barna mine.. Så gikk jeg igjennom "sentrum" hvor det er et torg. Der var det en narkoman som gikk rundt med en Royal-is og en flaske med cola.. Plutselig er det en fyr som stopper foran han og sier "Eh, ja, så det er dette mine skattepenger går til? AT du er nærkis og spiser is? Kom deg ut i jobb" Ble litt sjokkert.. Kan ikke narkomane spise is ?
Gjest Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Han som bodde i oppgangen min i Oslo kunne fint spise is, men ikke epler. Var innom med noe frukt til ham en dag og da ble han så sint at han kastet eplene etter meg mens han ropte: "kan jo ikke eta epler. jeg har jo ingen tenner" hihi!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 hvordan vet du at han var nærkis???? kan jo ha vært sjuk og bare sett ut som en nærkis
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Bor på et lite sted så vet godt at han er narkoman:-) Syns bare det var jævlig frekt av han fyren å snakke om "mine skattepenger" og hele pakka. Syns det var svært utrivelig siden de narkomane i denne byen ikke akkurat er så veldig sjenerende - er verre med alle de blåste fotballtilhengerene ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Narkomane spiser ofte is når de er på vei "ned", sukkeret demper visstnok suget litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå