Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 En av mine beste kjøp før vintern i fjor var en tykk og god ulldress fra Name It. Den er i merinoull, og er "heldekkende", med fot og glidelås. Utrolig enkel å ta på, og fin å bruke over ullundertøy når man skal ut med vogna! Ville bare tipse dere om denne, for den ble brukt nesten hver eneste dag hele vintern gjennom her ihvertfall- god som gull, men ikke fullt så dyr som nøstebarn-variantene=)
Nangiliama Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Hvilken butikk er det som fører name-it egentlig?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2009 hmm..vet at enkelte Reflex-butikker har endel Name-It ihvertfall, pluss at det finnes noen egne Name-It butikker rundt omkring, sjekk ut denne http://www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/Content?langId=140&storeId=14654&catalogId=10101&spotName=StoreLocator Utrolig god og praktisk dress altså=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2009 Den finnes visst ikke på nett-butikken deres ser jeg, men det har faktisk kommet ganske mange nye Name It butikker i det siste, rundt om i landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå