Gå til innhold

Fiser dere foran hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som gjør det, hvor lenge var dere sammen med deres kjære før det ble naturlig?

Dere som ikke gjør det, hva er det som hindrer dere? Og fiser deres partner foran dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det gjør vi:) men han liker ikke at jeg gjør det. jenter skal ikke det sier han hehe:)

og sier at kjerring fis lukter verre pga vi har eggløsning og sånn haha er så teit atte:)

vært sammen 7 år og fise like lenge!!!

Skrevet

Ha ha, eggløsningsfis?

Er vel ingenting som lukter verre enn mannefis!!!

Ja, vi fiser foran hverandre. Ler ofte godt av det også, så barnslige er vi:)

Skrevet

Nei, og det er jeg faktisk så glad for at vi ikke gjør. Greit å beholde litt anstendighet.

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, fiser og raper om det melder seg. Sier unnskyld og så ler vi av det hele.. Lager ike noe nummer ut av det, men kommer detm så kommer det..

Og JA, vi klarer å bevare spenningn i forholdet, VI har sex og elsker hverandre..

Skrevet

Ja det gjør vi. Godt at vi er så trygge på hverandre at vi slipper løpe vekk hvis man får sine behov. Tok oss vel et godt halvår ca. før vi gjorde det da...

Skrevet

til 19.47:) hehe ja han mener at da er det en spesiell lukt!!hehe vi og tøyser masse med det, han hater jo at jeg fiser.. vifter med puter og brekker seg hehehe og kødder masse, skrev feks på hans fb vegg for par dager siden "har taco mage i dag " hihi

men ja mannefis er døden!!! blir seriøst nervøs for at han er sjuk og sier han må til legen hehe=)

så barnslige er vi :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...