Gå til innhold

Noen som knasker disse Lifeline Gravidvitaminene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer dere å spise tyggetabletter?

Det er noe av det verste jeg har smakt, helt umulig å få ned. Den som har godkjent dette produktet for markedet kan umulig ha testet den selv.

Her går den rett i søpla.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, nå lo jeg godt! Jeg kasta opp som en gris hver gang jeg prøvde å få i meg de tyggetablettene. Gruuuuuusomt! Som å spise kritt jo! Sa til sambo at de som har laget dem jammen ikke kan ha vært gravide selv! I tillegg fikk jeg masse utslett av dem, så jeg måtte slutte. Sist gang jeg var gravid tok jeg noen andre som var kjempegreie, men de har de visst slutta å lage?

Skrevet

uææææ.... er det de som kommer i sånne poser? En pose for hver dag?

En av de pillene var ihvertfall svære og helt umulig å få ned.

Grusomme.

heldigvis fikk jeg tak i noen andre som jeg slapp å tygge og det var bare en pille.

Skrevet

Ha ha, godt det ikke bare er meg.

Ikke bare smaker de dritt, men de tørker jo ut munnen og er umulig å bli kvitt.

Fant ut at det beste var å tygge de fort for så å kaste innpå et par mye marsipansjokolader.

Men hallo, det skulle ikke være nødvendig å spise sjokolade for å få ned vitaminer.

Skrevet

De er grusomme! Jeg syntes tyggetablettene var så ille at jeg gav de til sambo, hehe.. han syntes de smakte godt.. raringen.. akkurat som kritt ja..

Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Jeg spiste heller ikke tyggetablettene, de var såå grusomme! Jeg kan ikke skjønne at de er ment spesielt for gravide, jeg.

Skrevet

Jeg har bestemt å holde meg unna disse. Bestilte nemlig en vareprøve bare for å se hvordan de var.

Mottok da ett brev med en brosjyre, ett brev og en dosepose med 4tbl i.

I brevet stod det en oversikt over hvilke tbl som var i posen, som var forbeholdt gravide. Problemet var bare at dette ikke stemte overens med de tablettene som var i posen. På doseposen stod det også kosttilskudd for gravide. Den inneholdt en stor hvit tbl, 2omega3 tbl og en rød tbl.

Å i brevet stod det at det ultimate kosttilskuddet til gravide var: 2omega3 tbl, 1 rød kapsel tbl og 1 svart tygge tbl.

Fant ut etter å ha lest brosjyren at tbl som var i doseposen som var merket gravid. Egentlig inneholdt de tbl som man skal ta når man ammer.

Så når LifeLine ikke er særiøse nok til å klare å merke innholdet i doseposene rett, så klarer ikke jeg å stole på dem nok til å ta disse pillene mens jeg er gravid :P

Skrevet

Har skrevet en mail til dem og spurt om de har smakt de selv, ha ha ha.

Spennende å se om jeg får svar.

Skrevet

Helt enig!! Forferdelig smak!!! men etter 6 måneder har jeg vant meg til smaken og bare spiser den opp.....

Skrevet

Jeg og spydde som en gris om jeg prøvde å spise den hvite tyggetab...men jeg tar de fortsatt men den hvite går i søpla så spiser jeg de andre.... Blir dårlig bare jeg ser den nesten....

Skrevet

Jepp spiser dem jeg :-)

De fæææææle tyggetablettene har jeg funnet en løsning på som funker for meg iallefall.

Sitter klar med drikke i hånda, tar kanskje tre tygg for å dele den litt opp før jeg svelger i vei.... i starten tygga jeg den ordentlig men det er jo helt forferdelig. Så så fort den er i svelgbare deler så forsvinner den ja hehe

Skrevet

her delses tyggetabletten opp i 4 biter og svelges(",) Klarer ikke å tygge den, da den smaker forferdelig:S

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei alle gravide!

Jeg ser at det forekommer flere debatter på forumet som handler om tyggetablettene fra Lifeline Care. Jeg kan bare informere om at vi tar kritikken fra dere på alvor og har endret tablettene så de nå skal være lettere å svelge (og uten smak). De nye produksjonene har nå begynt å komme ut i apotekhyllene. Det er heller ingenting i veien for å dele opp og svelge de gamle tablettene uten å tygge de først, det gjør det forhåpentligvis enklere å få i seg for dere som sliter med smak/konsistens.

Og til deg som har fått en vareprøve på den gamle typen Lifeline GRAVID er det bare å sende meg en mail så skal jeg sørge for å sende deg en ny vareprøve fra den nye produksjonen. :)

Lykke til videre med deres svangerskap!

MVH

Marianne Vigtel Hølland

Lifeline Care AS

Skrevet

er jo ikke noe poeng i å kjøpe noe for så å kaste det da...jeg svelger den store tyggetabletten HEL...pratet med apoteket og det gikk fint

Skrevet

Frokostquiz er best på tjukken - hahahaha det er det beste jeg har hørt i dag!

Og ja de er helt PYTON!!! kjøpte en pakke med dem og sleit!! Det er virkelig noe av det verste jeg har smakt!!! -og jeg er ikke kresen!!!

Skrevet

Ja, og jeg sliter VELDIG med den store hvite.....Deler den opp i mange små, og håper det er bedre enn at jeg ikke tar den. Klarer bare ikke å tygge den :-|

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt av de "nye", de er grusomme de og!! Sitter som lim i munnen!

Skrevet

hva smaker de nye:)?

Skrevet

her delses tyggetabletten opp i 4 biter og svelges..

men skal den røde også tygges?? :S

Skrevet

Jeg tvang ned de jeg hadde kjøpt og byttet så til vanlig omega3 2 tbl daglig samt en multivitamintablett. Billigere ble det også. Tvang min forlovede til å prøve tyggetabletten bare for å få forståelse for hvor vonde de var og han holdt på å kaste opp han også. Bra de endrer produktet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...