Gå til innhold

Kynnere!

Mamma til Mathias&Amilia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 33+2 på vei og har utrolig mange kynnere! Kan ikke huske at jeg hadde så mange med sønnen min. I hvertfall ikke så tidlig.

Noen flere som opplever dette? Kjenner også en del stikninger i skjeden og mye nedpress. Håper ikke jeg føder for tidlig av den grunn??

Har lest om flere her inne som opplever disse stikningene,men de har vært lengre på vei enn det jeg er nå!

Hmmm..noen som kan hjelpe meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med min forrige hadde jeg masse kynnere helt fra 4 mnd ca.. Denne gang har det vært mindre, men har hatt kraftige kynnere i mange uker nå! Har termin på torsdag! Nedpress og stikninger har også vært kraftig til stede i noen uker, ja! Så det behøver tydeligvis ikke bety at fødsel blir så tidlig!

Skrevet

På jordmora mi virka det som at stikninger i underlivet, kynnere osv. kunne føre til en kjappere fødsel enn dersom man ikke har det.. Jeg har hatt noen stikninger der pluss en god del kynnere i ryggen, så jeg satser på at hun har rett. Tror ikke det har noe å gjøre med om man føder for tidlig eller for sent i forhold til termin. Jeg er i midten av uke 39 nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...