Annci<3 Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Gjennom hele svangerskapet har jeg spist bra, kun kastet opp en gang. Jeg spiser lite med snop, men har gode solide måltider. Jeg hadde trodd at jeg ville ha lagt på meg et par kilo nå, magen har tross alt vokst betraktelig, men jeg har ikke gått opp et eneste gram. Er ikke av den hysteriske typen egentlig, men lurer allikevel på om dette er noe å bekymre seg for?
Tnica Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Du trenger overhodet ikke å være bekymret! Fosteret tar akkturat det den trenger uavhengig om du går opp eller ned i vekt. Du burde bare være glad for at pilen ikke har pekt oppover ennå!
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Er selv 4,5 måneder på vei med tvillinger, og har gått opp ett kilo, så tror ikke du trenger og bekymre deg Som Tnica sier, så tar fosteret til seg den næringen det trenger. Lykke til videre
Annci<3 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2009 Ok, det var bra! Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå