Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Har vært skikkelig forkjølet i 4-5 dager nå, og midt i forkjølelsen ble jeg sår i munnen. Hele tunga var vond, og tunga og gommen klødde intenst. Nå klør det ikke like mye lenger, men jeg har fått to sår på hver side av tunga og den er øm og vond. Smaksløkene mine er også sterkt redusert! Regner med at dette er noe som kom i forbindelse med nedsatt immunforsvar da jeg var forkjølet? Hva kan hjelpe for at det skal bli raskere bra igjen? Det er utrolig vondt og plagsomt
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Vet ikke hva som hjelper,men vil bare si god bedring. Er så sykt vondt å ha sår på tunga!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Tuusen takk, det gjør kjempevondt ja Og utrolig kjedelig med forandret smakssans! Ingenting smaker godt! Hehe.. Noen som har gode råd til meg? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå