Gå til innhold

Au sår på tunga :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært skikkelig forkjølet i 4-5 dager nå, og midt i forkjølelsen ble jeg sår i munnen. Hele tunga var vond, og tunga og gommen klødde intenst. Nå klør det ikke like mye lenger, men jeg har fått to sår på hver side av tunga og den er øm og vond. Smaksløkene mine er også sterkt redusert! Regner med at dette er noe som kom i forbindelse med nedsatt immunforsvar da jeg var forkjølet? Hva kan hjelpe for at det skal bli raskere bra igjen? Det er utrolig vondt og plagsomt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som hjelper,men vil bare si god bedring. Er så sykt vondt å ha sår på tunga!

Skrevet

Tuusen takk, det gjør kjempevondt ja :( Og utrolig kjedelig med forandret smakssans! Ingenting smaker godt! Hehe..

 

Noen som har gode råd til meg?

 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...