Gå til innhold

Gutten min har kommet 20 dager før termin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg født allerede jenter : )

fødselen startet helt av seg selv fredag 18.september om morgen 24 timer etter at vannet gikk. Kom på KK og var forberedt på å bli i gang satt, hadde avtale til det... så viste det seg at fødselen allerede var i gang, hadde 6 cm åpning men hadde ikke noen rier jeg merket noe stort til !!!

3 timer senere kom gutten til verden, -helt utrolig.

JM sa også noe lignende har hun aldri opplevd ved en førstegangs fødende. Rask og god fødsel, revnet litt, men ikke alvorlig. Barseltiden er vel noe av det tøffeste jeg har vært med på frem til nå.. Amming er ikke bare bare. Men gutten min er frisk og rask, vakker og utrolig sterk :)

Og det er deilig!!

Kjempe glad mamma : )

Massevis av lykke til til dere jenter!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse :)) 24 dager igjen her :))

Skrevet

gratulerer sååå mye.. hørtes så flott ut =)

Skrevet

OMG du er så heldig

gratulerer :)

her er det en mnd igjen og jeg får mindre motivasjon og energi for hverdag som går.

Skrevet

Gratulerer! Amminga går seg til, vettu!

Skrevet

Først av alt vil jeg si gratulerer:)

En sånn fødsel vil jeg også ha, høres jo helt himmelsk ut. jeg hadde store problemer med STERKE smerter nesten fra første rie som startet klokka 12 på natten. da jeg kom inn 8 timer senere var jeg helt utslitt og hadde berre 3 cm;) Å jeg skal love dg at de neste timene mine som vare ca like lenge var ti ganger værre enn det igjen. jeg hadde en fødsel som ble beskrevet som veldig tøff.

Så jeg stikker av med en sånn fødsel denne gang

Skrevet

Gratulerer så masse:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten:-) Hvor stor var han ved fødsel? Masse lykke til videre.

Skrevet

Tryne_25pp, det ønsker jeg deg virkelig!!!

Skrevet

Gratulerer så mye Trilletroll! Her har også barseltida vært ganske tøff. Vesla tar ikke puppen ennå så jeg må pumpe meg og gi på kopp + samtidig prøve amminga ganske ofte. Det går litt bedre nå, men begynner å bli temmelig sliten av hele greia. Snart skal pappan tilbake på jobb også... men så lenge de spiser nok og er friske og sterke så er jo det fantastisk! Håper vi sees på barseltreff senere i høst :)

Skrevet

Hei

jøss, har vi ligget på kk begge to uten å vite om hverandre

Hvor har du ligget... jeg har ikke sett deg!!!

Jeg fødte på lørdag og har også hatt en ok tøff start på barselstiden

men ammingen har vært ok hos meg, bare litt lite blod...

Skulle ønske jeg visste om at du lå der også ..

Har du noen mål på lille prinsen??

vi må virkelig få til et treff når vi er på bena eller??

de hjerteligste gratulasjoner

hilsen Tone + en prins

Skrevet

Gratulere så mye:)

Takk for at du skrev om dette slik at vi andre kan lese det:)

Lykke til videre og kos deg masse med den lille:) Har 11 dager igjen til termin:) Spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...