Gå til innhold

Hvor ofte kjöper dere barnehagebilder av barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjöpte portrettbilde 1.året hun gikk der og gruppebilde i fjor. Lurer på om jeg skal köpe portrettbilde i år også, men blir jo litt mye av disse bildene også... hmmm.. Hva gjör dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Jeg har gjort akkurat det samme som deg tidligere. I år skal jeg også bare kjøpe gruppebildet. Vi var hos fotograf rett før sommeren, så har ferske bilder av begge ungene :) Dessuten er fotografen som bhg bruker elendig, så det frister lite å kjøpe noen av bildene de har tatt. Men synes det er koselig med gruppebilde, slik at vi kan mimre litt om gamle kjente..;)

Skrevet

Tror de tar to ganger i året - til jul og før sommern. For 20 euro var det et A4 bilde med alle barna også var det flere andre portrettbilder av barnet med og.. En del pass str. og litt større.

Skrevet

hmmm... ja... Har litt lyst på et portrettbilde i år, men tenker at det blir en god del bilder opp igjennom åra hvis man skal fortsette sånn - og iallefall om man også får fler ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt 1 bilde hvert år, kanskje flere om det er gaver til besteforeldre. Gruppebilde kjøpte jeg siste året på liten avd. og siste året i bhg.

Skrevet

I fjor var det bare gruppe bilde, det blir det nok iår også, om det ikke er veldig fint. For tre år siden kjøpte vi alle, de var fine. De i fjor ble ikke noe fine, så det fristet ikke i det hele tatt å betale så mye penger for så stygge bilder.

Skrevet

Vi kjøper bare portrettbilde hvert år...Har store rammer på kjøkkenet hvor jeg bytter ut disse hvert år:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...