laimor Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 For min del er det mangt og mye, men tenkte jeg skulle slå et slag for "Pocoyo" på playhouse disney. Helt klart en kanal beregnet på små barn, men anda Pato får meg alltid til å fnise. Mulig jeg bare er svært barnslig, men pytt pytt.
Gjest Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Monty Pyton sketsjer, veldig mange av dem jeg ler så jeg får tårer i øynene av. The office, spesielt den britiske versjonen. Frasier +++++ Og når katten min prøver å fange sin egen skygge
Agehya Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Oi, det er mye det. Ler stort sett hele dagen, men kan bli fullstendig satt ut av f.eks. Nemi. Det har hendt at jeg ler så tårene triller da, for jeg kjenner meg av og til så godt igjen. Og Beate, kona til Pondus. Ellers har jeg funnet mye moro på Youtube.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Kongeutsagn fra min egen sønn er vel det som best får meg til å knekke sammen....ingenting er så bra som kommentarer du aldri ville tro skulle komme fra dine små håpefulle plutselig kommer. De tenker og grubler på de underligste ting, og snapper og de rareste ting og plasserer de inn ofte i de helt rette sammenhenger....fantastisk. Ut over det, de rare ting man kan finne på sammen med venner og familie. Jeg og mine venninner kan få noen "anfall" til tider som kan få meg til å le så jeg nesten tisser på meg.... Tegneserier, filmer og serier ler jeg skjeldent av....aner ikke hvorfor, men jeg finner det bare ok liksom Tror jeg har litt skrudd humor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå