Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Hentet datteren min i bhg idag og det var en far som hentet samtidig. Han hørte at jeg spurte om jenta mi hadde hostet mye idag, og når jeg kom utenfor døra fikk jeg omtrent kjeft av han fordi jeg sendte min syke datter i bhg. Nå er ikke datteren min syk hun har astma, så skulle hun være hjemme pga hoste så ville hun aldri ha vært i bhg. Men det mest spesielle med det er vel at barnet hans har i de 4 siste ukene kommet i bhg med feber 2 ganger (hvor jeg har observert sitvasjonen), og ellers stort sett hele tiden snørrer masse grønn snørr. Men tydelig at det var greit for han å prøve å levere henne med 9 feber og er sur på personalet når han får beskjed at hun kan ikke være der. Min datter som hoster derimot..... Jeg bare så på han , rista på hodet og sa min datter er ikke smitsom syk, feber derimot er gjerne smittsomt. Så gikk jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 får jo feber pga en liten infeksjon eller virus og det smitter!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Kan ikke si at jeg noensinne har blitt smittet av feber
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Ja, men ikke feberen i seg selv...feber er et symptom. Tror Blond flisespikker litt her
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 nei men når virus og infeksjon smitter er jo resultat feber!!! så da får jo ungen feber av at et annet barn med feber er i bhg!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Ikke alle infeksjoner som gir feber. Man kan smittes av virus uten å få feber av viruset.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 ja ja men skal vi sende de i bhg med feber da???? vi gjørre.. smittær jo ikke!!! gijjeesss
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #10 Skrevet 21. september 2009 Ikke bli irritert - det smitter Hold ungen hjemme med feber du, om ikke annet så for ungens egen del.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #11 Skrevet 21. september 2009 Uansett så bør ikke foreldre involvere seg så mye i andres barn, tenke og dømme uansett. Verken du med hans eller han med ditt! Hold styr på ditt eget du. Har selv astmabarn som er veldig dårlig og "høres" syk ut konstant. Og alle opplever vel snørrete barn nå? Verden kan ikke stoppe opp pga litt snørr...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #12 Skrevet 21. september 2009 Man skal ikke sende barn med feber i barnehagen, det sier jo barnehagen selv. Om barnet derimot er litt snørrete og hoster, er det ikke nødvendigvis sykt. Syntes det var helt latterlig av han faren som snakket til deg HI, han visste overhodet ikke grunnen til at ungen din hostet. Mange har lett for å se alle andre, men ikke seg selv (og ungen sin)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå