Gå til innhold

Kviser?


tonebf

Anbefalte innlegg

Jeg har fått så mange kviser, overalt! Ansiktet, ryggen ++++

 

Aldri vært noe særlig plaget med dette men er vel pga alle disse hormonene?

 

Flere`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke fått så mye kviser, noen her å der bare :P hehe.

men har fått mye tørre områder i ansiktet... :/ smører å smører me fuktighetskrem uten at det hjelper... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

under første svangerskap fikk jeg kviser. små var dem, men på halsen og pannen osv.

Men forsvant etter at hun var født!Forsvant like for som dem kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffameg! ja jeg er også plaget med dette!

kviser og urenhud i ansiktet, og kviser på ryggen. det var mye mer med nr 1 og nr 2! men det er på plass i gjenn nå når jeg venter nr 3 ( er snart 8 uker på vei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, du er ikke alene om dette...desverre. :) Jeg fikk et sinnsykt utbrudd ca 2 mnd etter at jeg sluttet med p-pillene (2 mnd før jeg ble gravid). Rett til lege for å høre hva i h******** som skjedde, og han mente at det var hormonelt, siden jeg hadde sluttet på pillene. Fikk beskjed om at det kom til å gå over av seg selv. Vel, det er ikke over ennå, for å si det sånn! Blitt noe bedre, men når man er vant til å ha ganske fin hud, føles det helt jævlig fortsatt. Jeg sliter spesielt med kviser langs undersiden av kjevebeinet (aldri hatt kviser her før!!). Så det er hormonene som herjer, og selv om jeg vet at det kommer til å gå over en gang skulle jeg ønske at det skjedde NÅ! Tough luck.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff jaaaaa har fått masse kviser jeg også. brrrrrr.vet ikke hva skal jeg gjøre med de:) det hjelper ingenting... ja ja sikkert de forsviner etterhvert. og i tilleg hendene mine ble såååå utrolig tørre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...