Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 ved siden av barnebidraget jeg får fra hennes far....Hun har fyllt 18 år men går vgs og far må derfor betale bb siden hun studerer...jeg får derfor 2200 kr for henne ...hun får stipend ...1600 kr mnd og jobber litt ved siden av...tjener ca 5-7.000 kr mnd....leste på nav at jeg kan miste bb på henne dersom hun tjener for mye utenom bb....sto en likning der jeg ikk skjønte noe av for å regne ut.....Er det noen som vet hva hun kan tjene utenom før vi mister bb fra far?....takk på forhånd..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Hvis far betaler bb fortsatt og datteren din har fyllt 18 så er dere heldige. Snill pappa. Hna trenger ikke betale bb etter at barnet har fyllt 18 år.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Hvis hun trenger å bli forsørget mens hun gjennomfører VG skole må nok foreldrene betale jo. Det gjelder både foreldre som bor sammen og foreldre som tidligere har betalt bidrag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå