Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Det holder ikke å beskylde folk for å ha presset ut en bruker, og langt mindre skjelle folk ut, når det viser seg at du farer med løgn! Skjønner du ikke hva jeg refererer til, skal du få en liten oppdatering her: "Nå skal det sies at emmaadrian ikke dro her ifra kun pga de innlegga,men jeg ville ta tilbake privatlivet mitt. Jeg ble sterkt fornærma når noen kalte meg en løgner,men jeg burde ikke bli det,så det gikk fort over hehe. Ikke vits i å lage en stor sak utav det da!. Alle har vært hyggelige her inne med med,så jeg rømmer ikke,men tar meg en time out,bruker ALT for mye tid her så en pause gjør nok godt Iallefall når jeg begynte å ta ting litt personlig. Hadde en dårlig dag i går,så derfr ble jeg sur,men det er ikke verdens undergang at jeg fikk litt kritikk,jeg tåler det altså! "
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Å hjelp.. Nok en anonym som starter en tråd om et kjent nick. Drit og dra!!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Hva du mener om saken, gir jeg egentlig en lang marsj i. Innlegget er av høyst legitim karakter, så du kan rulle inn og finne deg en annen tråd å bære deg over. Til opplysning er hovedinnlegget også forfattet av et kjent nick, siden det kan tolkes som kriterie du stller for henvende å seg til et annet.
Anne-B. Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Disse sidene er som en dårlig såpeopera; full av intriger, og alle har seg med alle.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Jeg liker cat, og særlig at hun forsvarte en annen. Synes HI bommer stygt, cat bør få heder for sitt innspill, og har ingenting å si unnskyld for!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Nå var det vel strengt tatt Cat som bommet stygt da hun beskylte folk for å ha presset ut enbruker, hvilket ikke var tilfelle. Du må gjerne ha din mening, men det endrer ikke at hun farer med løgn, du!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Hør nå! Jeg sa i går til venninna mi når jeg var sur at jeg ikke ville være her mer,fordi noen beskylte meg for å lyve. Og venninna mi skrev ett innlegg,fordi hun VET at jeg ikke er en løgner og synes det var urettferdig at jeg ble lei meg av en sånn kommentar. Cat ble forbanna tydeligvis når hun så dette. Jeg snakka med Cat i går kveld,og hun sa selv at hun overreagerte. Men hun sa og at hun har det ikke så veldig lett for tiden,englesønnen hennes sin bursdag er rett rundt hjørne,noe som gjør henne lei. Så vær så snill å ikke hets henne mer,hun har det ikke lett! (håper du ikke blir sur på meg nå for at jeg skriver det cat) Jeg har veldig lyst å være her inne,med samme nick,men dere er så dramatiske til tider føler jeg,så jeg orker ikke å tenke på at om dere kommer til å komme med usakligheter bare pga nicket. Mesteparten her er superhyggelige! Og jeg liker alle,men alt blir så sinnsykt dratt ut her,en fjær blir til 5 høns. Slapp av damer,ikke ta alt så alvorlig,(samme skal jeg slutte med) Kanskje anonym blir litt koseligere da? emma&adrian
Cat.68 Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 Jeg ber ikke om unnskyldning for å forsvare en bruker. Det var tross alt så ille at hun følte behov for å slette seg, for så å bytte nikk. Da jeg skrev innlegget hadde hun slettet seg og mitt utspill et resultat av det. Ingen skal være nødt til å føle de ikke kan være den de registrert seg som, fordi noen ikke kan være høfelig! Det jeg kan si unnskyld for er det dårlig språket, og at jeg reagerte hardere en nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Tips: kan ikke dere lære dere å snakke for dere selv og ikke hverandre? Kanskje du skal be din gode venninne Cat om å ikke ta alt så alvorlig? Da slipper vi andre dramaet som DERE legger opp til!
Kongeørna Skrevet 21. september 2009 #10 Skrevet 21. september 2009 Og dermed ble jammen HELE saken snudd på hodet!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #11 Skrevet 21. september 2009 Skjønner ikke at dere legger ut privat informasjon om hverandre. Drit i å gjengi en privat samtale du hadde med cat emma og andrian! La cat legge ut ting om seg så kan du legge ut ting om deg.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #12 Skrevet 21. september 2009 Mener du det er bedre at cat får urettferdig beskyldning for at hun reagerte, en at emma&adrian sier som det var?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #13 Skrevet 21. september 2009 emma&adrian oppfører seg som en dritt syntes jeg. Først barnselig i en debatt Dernest sårbar og truer i vilden sky Så tar hun for seg de som har forsvart henne og utleverer konfidensiell informasjon om dem. Håper du blir borte emma&adrian, da blir det koseligere her. Lenge leve Cat.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #14 Skrevet 21. september 2009 Utakk er verdens lønn, cat. Du forsvarte noen, det var en god og rett handling. Du får dritt tilbake... ikke bry deg om det. Du er god, Gud vet at du har et rent hjerte og emma kan forvente seg straff enten i dette liv eller i neste.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #15 Skrevet 21. september 2009 Haha,skal hun vente seg straff for noe faktisk Cat har gått ut med selv før?
Cat.68 Skrevet 21. september 2009 #16 Skrevet 21. september 2009 Altså rett skal være rett, jeg har ikke gått ut med et ord av hva jeg og emma&adrian snakket om privat. Når det er sagt var det ikke noe skadelig hun fortalte i den private samtalen mellom oss. Det går helt fint. Legg nå denne saken død. Det gagner ingen å bare dra det i langdrag.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #17 Skrevet 21. september 2009 Hjelpes, dette er et NETTSAMFUNN, damer! Jeg får flashbacks til fjortistiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå