Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Den romantiske gaven han hadde snakket om i flere uker, viste seg å være en egenkomponert gavepakke bestående av diverse kjøkkenutstyr (hvitløkspresse, slikkepott, visp etc.)... Har aldri følt meg så KJERRING!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 hehehe...sorry, måtte bare le. Menn har de mest rare synene på hva som er romantisk
Gjest Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Unnskyld, nå måtte jeg le, herremin, ser meg selv utenifra når jeg hadde åpnet den pakken, tror gjeipen hadde ramlet ned til jordas indre:s
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 haha det er jo mannfolk i et nøtteskall da!! De tror virkelig at vi damer ØNSKER oss strykehjern og strykebrett til bursdagen liksom.. Huff. Neste gang så får du gi ham en ønskeliste til bursdagen, kanskje han skjønner hintet da
-68mamma Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Ha ha - får håpe han blir fornøyd når han pakker opp sin bursdagspresang bestående av en potetskreller, en gryteskrubb, et par nydelige oppvaskhansker og et rivjern da :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Det er jo egentlig her man merker stoore forskjeller på menn og kvinner da. Vi kvinner vil ha smykker, spa opphold, klær, parfymer++++ IKKE husholdningsting av noe slag. Menn blir stråålende fornøyd dersom de får en drill, sirkelsag, høytrykkspyler+++ Vil IKKE ha klær, slips, sko, smykker, parfyme er njaaa ok liksom.. Tok nå utgangspunkt i min egen mann....
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 Mulig jeg er sær, men jeg har aldri skjønt hva greia med smykker er. Hva skal man med det liksom? Har smykkeskrinet fullt og bruker det så og si aldri. Har en kjede og en ring jeg bruker.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Jeg synes HI skal være glad for gaven! I en manns enkle hjerne betyr den gaven at han virkelig elsker deg, og enda mer elsker matlaginga di, og har kjøpt ting til deg for å gjøre hverdagensmatlaginga di enda enklere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå