Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Jeg skryter lite, syns ikke man skal rope over seg bestandig. Skryter når det passer seg. Ellers får nå folk heller se på mini og det han kan og komme med kommentarer til meg uten at jeg må rope ut til hele verden hvor flink han er. Blir bare litt sliten av sånner som skryter om alt ned til hvor mange sjeer grøt minsten spiste til kvelds.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Syns det er flott at foreldrene skryter av barna sine. Viser bare hvor stolte dem er av dem.
Gjest losen Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Forteller mest til mamman min, men hun liker å høre det også
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Utrolig slitsomt med foreldre som alltid skal skryte av barna sine
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Jeg mener ikke at folk ikke overhodet skal skryte av barna sine, men man behøver ikke skryte om absolutt alt barnet kan og gjør.! Kan bli litt slitsomt for omverdenen. Hi
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Jeg skryter alltid om gutten min til familien. For de elsker å høre. Også får jeg høre mye skryt om barna deres tilbake. Kjempe kos å høre. Men er nok enig i at overskryt kan være slitsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå