Mamman til AM&JS Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Jeg har ikke peiling... Vi skal ikke selga assa, men kunne tenkt oss å hatt en ny takst å sett hvor mye huset har steget i verdi siden vi kjøpte det!!
Bulikuli Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Kan dere ikke bare få en megler til å gjøre dette da? Ta en verdivurdering? Den er som oftest gratis. Takstmenn mener jeg og huske koster rundt 3000 +/-.
Gulosten™ Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Hadde nettopp forhåndstakst på huset vi skal bygge, kosta 2750.
Mamman til AM&JS Skrevet 21. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2009 En over her som snakker om megler og prisvurdering... Ikke så dumt det, men hvis man får en brukbar takst og evt. vil refinansiere (skal bygge garasje) så må vi ha takst..av takstmann.. 2750 ja..det var jo ikke så ille...trodde nærmere 4500 jeg...de tar jo råpriser..
-carina- Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Vi refinansierte på bakgrunn av gratis takst fra megler i banken... Vi brukte megler i DnBNor og har lånet samme sted. Han lurte på hva vi ville ha i takst for å komme oss under 60% i lånesum og så ga han oss det... ) (Men det var nok omtrent der taksten lå også altså, sett i forhold til tilsvarende boligere på Finn).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå