Småtorsk Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 For sikkerhets skyld vil jeg gjerne ha brystpumpe og et par flasker i hus før babyen kommer. Er det noen som har noen anbefalinger på hvilke jeg bør kjøpe? Dette er førstemann, så jeg har ingen peiling. Men er det ikke noen flasker som er bedre en andre i forhold til at de ikke ødelegger sugetekninkken?
AmExx Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Vi har brukt Dr. Brown sine, anbefaler dem veldig! Men vil jo tro de fleste flaskene som selges i dag er gode da. Det som er med Dr Brown sine er at de er anbefalt til de som har kolikk, også har den et sstem som gjør at ungen ikke må suge så hardt, ergo minker faren for mellomørebetennelse. Jeg hadde/har Avent sin elektriske, som også kan brukes manuellt. Hadde myye melk og brukte den ofte, og var strålende fornød med denne!
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 anbefaler også dr.brown sine flasker..
Småtorsk Skrevet 21. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2009 Tusen takk, jenter. Avent ammepumpe og Dr. Brownflasker er bestilt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå