Gå til innhold

ORDINÆR UL. Noen som har vært?:) Skriv på etterhvert

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Samme termin som meg det, lizzie, marsbaby! :D

Jeg var på UL på mandag, 12.oktober, og fikk da termin satt til 12.mars. Alt var bare bra med lille knerten - men vi fikk ikke vite kjønn..litt småskuffende akkurat der og da, men i ettertid er det egentlig litt spennende og gøy...blir ekstra overraskelse når h*n kommer da! ;)

Annonse

hei jeg var på UL igår og der så jeg ett meget livlig foster,den lå ikke stille i ett sekund,jordmor synes det var veldig bra at det var så livlig inni der:)

men hun kunne ikke se kjønnet da,men da blir det en stor overasskelse:)hvis jeg klarer og holde meg da,kan jo ta 3d oxo:)

Var på ultralyd i går. Ble flyttet frem en uke, ny termin er 2 mars.

Vi så en sunn og frisk baby der inne. Blir mest sannsynlig en lita jente, har bestemt meg for å ta privat ul snart for å bekrefte/avkrefte :-)

Hadde så lyst til å vite kjønnet, av praktiske grunner ikke kjønnsønske, merket faktisk jeg ble litt skuffet når hu ikke kunne si sikkert. Håper neste ul viser sikkert. Gleder meg :-)

Da har jeg endelig vært på ul og alt ser kjempefint ut! Det er så godt å høre at babyen er frisk og at nå er det bare å la den vokse i magen:)

Kjønn fikk vi ikke vite fordi navlestrengen lå midt mellom beina. Så det blir spennende å se når den kommer ut. Termin ble flyttet 3 dager fra 19 til 22.mars:)

Barnet har utviklet seg normalt og alt ser ut som det skal. Vi har en gutt fra før og nå blir det en jente. Trodde aldri jeg kom til å få jente siden jeg har vokst opp med tre brødre og samboer bare har brødre, men jammen er det ikke en liten dukke i magen. Gleder meg helt utrolig! Terminen ble tro det eller ei på samme dag som menstermin, altså 21 mars.

Var på UL for 2 uker siden og alt så bra ut. Men den lille gutten som lå å sparket og snurret på seg der inne var litt liten ifh til ukene mine. Så jeg er så heldig at jeg skal inn på en ny ordinær UL for å fastsette ny termindato. Blir nok satt tilbake ca 2 uker, men gleder meg masse til å se på den lille tassen igjen på neste UL . :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...