Gå til innhold

ORDINÆR UL. Noen som har vært?:) Skriv på etterhvert


Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har vært:)

Var kjempestas.. flott å se en frisk og fin gutt plaske rundt der inne.

Hørte egentlig til hos februarklubben, men har fått flyttet termin til mars..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på UL. Veldig kjekt å se lille gullet og vite at alt ser ut til å være i orden!! :) Venter ei jente 4. mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme termin som meg det, lizzie, marsbaby! :D

 

Jeg var på UL på mandag, 12.oktober, og fikk da termin satt til 12.mars. Alt var bare bra med lille knerten - men vi fikk ikke vite kjønn..litt småskuffende akkurat der og da, men i ettertid er det egentlig litt spennende og gøy...blir ekstra overraskelse når h*n kommer da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL mandag, ny termin 11.mars. Frisk og sunn baby, vi ville ikkje vita kjønn. Morkaka foran, så det er nok ei stund før mann og storebror får kjenna det livet eg har kjent sidan 12-13 de uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ordinær ul i går. Kjempe morro!! En frisk og veldig aktiv gutt :-)

Fikk termin 22 mars, som var akkuratt det jeg hadde regnet ut selv :-). Fikk nemlig termin 12 mars av legen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i forrige uke og fikk justert dato med en dag. Får mest sannsynlig en jente (jordmor ikke helt sikker) 7. mars. Skal tilbake 5. jan for å sjekke om morkake ligger i veien for livmorhals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg var på UL igår og der så jeg ett meget livlig foster,den lå ikke stille i ett sekund,jordmor synes det var veldig bra at det var så livlig inni der:)

men hun kunne ikke se kjønnet da,men da blir det en stor overasskelse:)hvis jeg klarer og holde meg da,kan jo ta 3d oxo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i går. Ble flyttet frem en uke, ny termin er 2 mars.

Vi så en sunn og frisk baby der inne. Blir mest sannsynlig en lita jente, har bestemt meg for å ta privat ul snart for å bekrefte/avkrefte :-)

 

Hadde så lyst til å vite kjønnet, av praktiske grunner ikke kjønnsønske, merket faktisk jeg ble litt skuffet når hu ikke kunne si sikkert. Håper neste ul viser sikkert. Gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på ultralyd den 12. oktober. Det var en livlig gutt der inne som danset for oss. Vidunderlig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på UL i dag.

Ei livlig og fin jente (tvar de nesten helt sikkere på). Hun sugde på totten og koste med øret sitt... Utrolig gøy og rart ;)

Ny termin 16.mars. (tidl.14.mars).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL på tirsdag. Det blir en gutt til, og terminen ble flyttet to dager til 19.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig vært på ul og alt ser kjempefint ut! Det er så godt å høre at babyen er frisk og at nå er det bare å la den vokse i magen:)

Kjønn fikk vi ikke vite fordi navlestrengen lå midt mellom beina. Så det blir spennende å se når den kommer ut. Termin ble flyttet 3 dager fra 19 til 22.mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet har utviklet seg normalt og alt ser ut som det skal. Vi har en gutt fra før og nå blir det en jente. Trodde aldri jeg kom til å få jente siden jeg har vokst opp med tre brødre og samboer bare har brødre, men jammen er det ikke en liten dukke i magen. Gleder meg helt utrolig! Terminen ble tro det eller ei på samme dag som menstermin, altså 21 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Var på UL for 2 uker siden og alt så bra ut. Men den lille gutten som lå å sparket og snurret på seg der inne var litt liten ifh til ukene mine. Så jeg er så heldig at jeg skal inn på en ny ordinær UL for å fastsette ny termindato. Blir nok satt tilbake ca 2 uker, men gleder meg masse til å se på den lille tassen igjen på neste UL . :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...