Nr 3 er på vei ;) Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Har hatt en ekkel smak i munnen siden eg testet positivt.. gjør at matlysten er dårlig og er småkvalm hele tiden.. Noen som har erfaringer med når den evt gir seg? Var ikke plaget med det da jeg var gravid med de to andre barna mine...
Nr 3 er på vei ;) Skrevet 21. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2009 Dytter litt eg;) Håper noen har erfaringer med dette...
Nathalie'i'magen Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Jeg er 11 uker på vei nå, og har hatt ekkel smak i munnen lenge.. har det fortsatt, så egentlig lite hjelp i meg
solstråla har fått nr.2 Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Kan ikke hjelpe, men komme med støtteerklæring. Jeg er i uke 9 og har også en ekkel smak i munnen. Husker jeg hadde sånn med nr.1 også, men minnes dessverre ikke når tid den forsvant.
Luthien1 Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Jeg har smak av nykvernet pepper i munnen. Bak på tunga og ut på sidene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå