Gå til innhold

Er jeg unormal som ikke bruker truseinnlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det virker som om hele verden bruker truseinnlegg. Bortsett fra meg, da. Er jeg unormal eller bare unik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er helt unormalt unik og bør starte din egen religion.

Skrevet

Jeg synes det er motsatt..Ingen andre enn meg som bruker det..Kanskje vil skulle bytte plass???

;o)

Skrevet

Helt klart unormal. Truseinnlegg er så vanlig nå. Har hørt at de skal komme i ulike farger og mønstre.

Du bør løpe til butikken og kjøpe med den gang, det må være fælt å være så unormal.

Skrevet

D U E R N O E I N N I H E L V E T E U N O R M A L !

Hvorfor skal alle være så normale hele tiden - slutt med det! Og spiller det virkelig noen som helst rolle om du er den eneste i hele verden som ikke bruker truseinnlegg...

Skrevet

Man skal ikke bruke dette hele tiden, er det rart det florerer mye sopp?

Skrevet

Vel... jeg bruker det heller ikke, har ikke så mye utflod at det gjør noe, og skifter truse hver dag. :) Men jeg er unormal på andre områder, jeg har for eksempel aldri sagt nei til sex med mannen min... Det er visst også unormalt og undertrykkende... :)

Skrevet

Jeg bruker ikke det. Dere som bruker det har dere mye utflod eller bytter dere sjelden truse?

Vasker dere dere sjeldent?

Ser ingen grunn til å bruke penger på det og i tilegg er det ikke bra å ha på seg slike ofte siden det hidrer lufting av underliver når du bruker plastbelagt ting i trunsen. Og underlivets naturlige flora blir forstyrret og kan igjen gi mer utflod og oftere sopp.

Bommulstruser og normal renslighet og man slipper det.

Skrevet

Skjønte dere ikke at det var tull eller tuller dere også>?

HI

Skrevet

Nei nei, dette tar jeg veldig seriøst. :) Gjør det med alle innleggene her jeg. :)

Skrevet

Da er du litt unormal, ellesant.

Men det er helt normalt, det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...