Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Skal selge hus og skal bruke de... erfaringer, noen?
Berta_78 Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Jeg har ikke solgt gjennom dem, men kjøpt gjennom dem. Jeg fikk ekstremt god pris, hadde skikkelig inntrykk av at megleren var ivrig med å få solgt for å få ut provisjonen sin, skal jeg være ærlig... De omsetter veldig mye, men jeg tror ikke alltid de strekker seg langt for å hjelpe selger til en enda bedre pris. Men dette er basert på én episode, så det er kanskje litt urettferdig!
GuttemammaX3 Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 De holder på å selge mitt hus nå, så jeg har bare erfaring fra ca halve prosessen. Men de er hyggelige og profesjonelle. Lager veldig fine prospekter, og har for meg vært veldig effektive, som var det viktigste. (har kjøpt et hus før jeg begynte på salgsprosessen, og ting må gå veldig fort for at jeg forhåpentligvis slipper å sitte med to lån)
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Takk for svar begge to! Vi har også et haste-salg på gang, fordi vi har sett oss ut et hus vi ønsker å kjøpe, som nok ikke venter bare op oss ;o) Men må få solgt før vi kan kjøpe, evnt hvertfall ha noen interesserte før vi får nytt lån! Har bare snakket med henne en gang når hun var her, og hun virket veldig ryddig og ordentlig, og ikke minst engasjert! (Det ville nok jeg også vært om jeg tjente så mye, hehe) Valget falt igrunn på dem fordi hun var som hun var. Hadde en fra dnb her også, men han virka lite interessert i annet enn å glane fort på vegga så han kunne gå igjen... Veldig spent på hvordan dette blir altså
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Vi har solgt med de, og det har vi bare god erfaring med. Leiligheten ble solgt etter 3 uker og 100 000,- over takst. Er en stund siden nå, men var som sagt veldig fornøyd med all jobb de gjorde.
Berta_78 Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Tror som du sier det viktigste er inntrykket megleren gir! Det er sikkert gode og dårlige meglere ansatt alle steder. Privatmegleren er jo all right uansett fordi de har lekre prospekter og alt det der. Lykke til med salg og kjøp!
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Ja, det var veldig fine prospekter altså! hehe ) Men du har nok et poeng ja! Om du ser bortifra prisforskjell da..Privatmegleren skulle ha 1.87% og dnb skulle ha 3.25%....
stjertløvetann Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 Vi kjøpte via Privatmegleren, og ble ikke overvettes imponert, men det er nok personavhengig. Megleren var koselig, men litt uinteressert og vanskelig å få tak i.. Og de vi kjøpte av sa de angra på at de valgte han, for de fikk aldri tak i han de heller!
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Såpass ja! Det var jo litt uheldig... Heldigvis er ikke megleren vår sånn, hun svarer på mail og telefon med en gang:) So far, so good!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå