EnJente_m_2Jenter Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Når begynte deres små å bruke den ? Fra "hvor tidlig" ?
NormaJean Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 vi brukte den helt fra starten vi:) var ett fint sted å legge han, kom høyt opp fra gulvet og han lå trygt:) Dessuten ble han vandt med den fra starten av. og kjekt å ha en uro over som spilte musikk. Har vært utrolig fornøyd med den, men da han var 10mnd ville han bare ut og utforske...... hadde nok ønsket at han ville være oppi detr litt til, men lilegutt hadde andre planer;)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Samme her... Hun brukte den som seng i stuen igrunnen fra dag 1.... Veldig greit,for da likte hun seg oppi der da hun ble eldre også...
♥2 små gull♥ Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Vi brukte den også fra starten av. Kjøpte en sånn firkantet dyne som er ment for lekegrinder, så hun lå varmt og mykt. Der lå hun og koste seg ofte Hendte hun sovnet der. Greit å kunne legge ungen oppi der hvis man f.eks. skal på do, så vet man hvor de er (når de har begynt å åle seg rundt).
Sistah*G07*J09* Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Brukte den også fra dag en og fram til mini var rundt året. Kjøpte en slik som man kan heve bunnen på, så mini kom godt opp fra gulvet. Brukte den mest til å sove i på dagtid. Siden vi har hund, så var det veldig greit å ha en plass der mini kunne ligge uten at hunden kunne komme til han. Når han lekte, så lå han på en gymmatte på gulvet. Da var jeg tilstede hele tiden, så hadde kontroll på hvor hunden var. Da mini var rundt 6mnd, senket jeg bunnen og fortsatte å bruke den som ett sovested for ettermiddagsluren Når han begynte å nærme seg året, så sov han mest bare i vogna, så da byttet jeg ut det myke teppet med sånn puslespillmatte, å mini satt der å lekte mens jeg lagde middag o.l. Etter det, ble den mest brukt som en liten timeout, når han ble på sitt mest rampete Har den fortsatt montert i stua, å skal bruke den når nr.2 kommer i november
fru tekopp Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Brukte den også fra starten av. Men jenta vår roet seg aldri der. Grei å bruke som seng i stuen så lenge det varte, men solgte den ganske tidlig. Jeg skal ikke ha lekegrind til nestemann. (i hvertfall ikke nå. Kanskje etterhvert)
*toppris* Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 gutten min er 4 yker gammel, har brukt lekegrind fra han var 1 dag gammel... men han liker den absolutt ikke.. uansett hvordan han ligger, tett rundt han, pakket inn osv.... tenkte å begynne tidlig denne gangen siden storebror heller ikke likte det (begynte når han var 1 mnd gammel)... men akk nei... så håper det snur snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå