Gå til innhold

Er det rart å ønske

Anbefalte innlegg

Skrevet

at en eks som jeg er veldig glad i og som betyr utrolig mye for meg skal ta seg av jenta vår om vi begge faller fra?

Det har ikke noe med min kjærlighet til ham å gjøre som sådan, men at jeg vet at han ville gitt henne et liv som hun ville elsket. Han er full av eventyr, ville latt henne prøve seg, reise verden rundt, gitt henne de verdiene og perspektivene i livet jeg ønsker at hun skal ha. Han ville også beskyttet henne slik ingen andre kan.

Det høres sikkert helt merkelig ut.., men det er det jeg ville ønsker for henne om hun skulle mistet oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier faren til barnet til det?

Høres ut som en super person, hvorfor lot du han gå?.... :-)

Ville nok tenkt at det er litt merkelig forresten...

Skrevet

Ja, han vil for meg alltid være "the one that got away" som det så fint heter.

Antagelig synes vel ikke mannen min så mye om det da:-p

Han er en helt fantastisk person på alle måter, og jeg vet hun ville fått et fantastisk liv der, for de er på mange måter veldig like. Der jeg ikke tør la henne gjøre ting, ville han latt henne.

Vi bor ikke i samme land da, så det ville nok blitt litt vanskelig å gjennomføre, men jeg tror han hadde flyttet hit om han måtte.

Skrevet

Glemte å si at kona ikke kan få barn, så de har ingen barn selv, men ønsker seg barn veldig sterkt.

Skrevet

Har du en mann som er faren til barnet, men hvis du døde så skulle omsorgen gå til en ex? Ja, da er det rart, og noe jeg ikke ville tenke på å lufte for mannen min en gang.

Skrevet

Jeg tenkte hvis både jeg og mannen falt fra. Skjønner at ungene skal være hos faren om bare jeg faller fra.

Skrevet

Ja, ok :)

Da er det jo like greit at barnet tilfaller en ex som noen andre, så lenge det er en bra person. Men jeg kan godt forstå at mannen din ville ha syns at en slik forespørsel var litt uggen hvis dere ikke alle tre har god kontakt, og at ex'en per i dag spiller en rolle i livet til barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...