Gå til innhold

Andre som er kvalme og spyr?

Anbefalte innlegg

Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Er 36+0 og våknet i morges av at jeg måtte spy. Og nå klarer jeg ikke å holde på noe! Jeg bare kaster opp alt som kommer i kontakt med munnen, og jeg skjønner liksom ikke hva som foregår? Er det vanlig mot slutten å kaste opp, eller har jeg blitt syk? Jeg føler meg i fin form ellers, det er bare denne spyinga og sulten som plager meg...

Jeg liker det ikke i hvert fall, får litt assosiasjoner til de første 16 ukene! :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk i dine omgivelser, muligens noe som går?

Skrevet

Det er en del forkjølelse ute og går, med hoste og feber, men ingen av de som har vært/er syke spyr...

Skrevet

ja, jeg spyr også. Er i uke 30 og har hatt det bra siden uke 18, men nå er det på'an igjen...

Skrevet

Jeg har fått litt av morgenkvalmen tilbake. Har noen ganger kjentes ut som jeg måtte spy, men har ikke gjort det hittil. Kanskje du har fått et magevirus, eller at det babyen som trykker på et eller annet i magen som gjør at du blir kvalm???

Skrevet

Jeg er i uke 34 og jeg spyr ikke, men har hatt veldig kvalme i en uke nå. Diare også. Hadde ikke dette med førstemann så jeg har tenkt at jeg kanskje har blitt smittet med noe, men da er det rart at ikke mannen og de andre barna er syke også.

God bedring! Håper det går fort over!! :)

Skrevet

Jeg er i uke 35/36 og har også vært ekstremt kvalm de siste ukene! Trodde jeg skulle spy i natt. Tror det er fordi ungen presse på magesekken og trykker alt oppover. Grusomt når jeg ligger ihvertfall..

Skrevet

Åh, så "bra" at jeg ikke er alene! ;-)

Jeg tror jeg må konkludere med at det er ungen som trøkker magesekken flat, for jeg klarer å spise LITT. Det er bare når jeg spiser et helt måltid at det kommer opp igjen. Så jeg får ta det ett og ett knekkebrød av gangen, selv om sulten gnaaager!

Gjest Månefuglen +2 *høygravid*
Skrevet

Uke 35 her og klarer ikke holde på maten.. om jeg skulle væer så uheldig og nyse eller hoste etter matinntak må jeg løpe på do og spy.. og jeg spyr nesten like mye nå som da jeg hadde alvorlig svskapskvalme i starten av svskapet.. Godt vi er ferdig snart :-)

Skrevet

38+2 og har vært kvalm og hatt oppkasttendenser i to uker nå. blitt bedre etter å ha endret matvanene. det har blitt mindre måltider og absolutt ikke noe juice. kan heller ikke drikke mye av gangen, da kommer det opp igjen i en skikkelig sprut. æsj!

Skrevet

Huff, ja oppkast og diare her i dag. Er i uke 29, har ikke vært plaget tidligere. Håper egentlig det "bare" er vanlig spysjuka. Er så vondt :-(

Skrevet

Er i uke 39 og plaget med morgenoppkast igjen :(

Første som ofte skjer meg er at jeg løper og kaster opp, på tom mage! :(

Bare magesyre som kommer opp, ser ut som et knust egg...

Ikke behagelig :/

Skrevet

Nå har jeg fått feber også, så det er nok bare omgangssyke eller noe. Heldigvis, skulle jeg til å si ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...