Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Jeg prøver alltid å toppe julegavene for hvert år når det gjelder samboeren. I år vurderer jeg å lage et pin-up bilde av meg selv Tror dere det hadde vært kult? Pluss noen andre småting han ønsker seg. Tenker på et pin-up bilde litt i gamle stilen. Litt elegant bilde, ikke noe trashy, oversminka osv.. De fleste gutter hadde vel ville hatt det av kjæresten?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Kom igjen du:) Min "gutt" hadde ivertfall likt det;)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 De aller fleste menn har et lite snev av følelsen "jeg skulle vokst opp da" p.g.a. pin-up damene...hehehe..!! HVIS!!!! jeg skulle hatt en lesbisk affære noen gang i mitt liv, skulle det vært med ei pin-up dame... så...pin-up bilder må da være MIDT i blinken!! Tenkte jeg skulle få til noe lignende i morgengave til min kjære når vi gifter oss.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Det ga jeg til mannen min en årsdag, og han ble strålende fornøyd:-) Var hos fotografen og tok skikkelig fine bilder:-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 hehe, jeg synes det er ekstremt harry. trur jeg hadde dødd av flauhet skulle jeg tatt slike bilder av meg selv og gi det bort i gave! men menn setter nok pris på det, og det er vel en gave til han så..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 da satser jeg på det! Går an å gjøre det i forskjellige stiler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå