Gå til innhold

Hei! Er ny her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble alene mens jeg gikk gravid som 20-åring. Fikk tvillinger og har heldigvis fått mye støtte de siste to åra. Planen er at jeg og barnefar har 50/50 når jentene blir gamle nok. Jeg studerer og har en kjæreste som synes det er helt greit at jeg har barn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =) Og velkommen inn hit!

Jeg er alenemamma med 2 barn. Har bare vært alene i godt 4 mnd. Barna er hos bf annen hver helg.

Jeg har for tiden ikke så masse jobb, men skal på opplæring, så er jeg snart i gang med litt =)

Skrevet

Takk :)

Blir litt ekstra hardt når det er snakk om 2 barn, da må man tilpasse seg begge. Spesielt døgnrytmen. Heldigvis så sover jo mine barn samtidig, men hun ene sliter med nattesøvnen, og da blir det jo ofte lite søvn på meg. Barnefar har dem ca 30%, varierer litt.

Skrevet

Nå ble jeg anonym igjen, tror ikke jeg er så flink på dette :P

Skrevet

Så bra at de sover samtidig! Håper de fortsetter med det.

Det er tungt å være alene om nattevåk. Lillebror har astma og sover i perioder veldig dårlig. Det var uansett jeg som tok meg av han om nettene også når eg bodde med bf, men det er noe jeg sånn sett har vendt meg til.

Han hadde ikke sovet 1 hel natt før han var 16 mnd og fikk astmamedisiner. Etter det har det blitt mye bedre.

Så koselig (og antagelig veldig slitsomt) med tvillinger. Har alltid syns det er litt spennende med tvillinger =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...